افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 16 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33395 تعداد نوشته های امروز : 29×
26 تیر 1402 - 20:33
شناسه : 42003

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: برخی ناهنجاری‌های اجتماعی پشت پرده دارد. باید پشت پرده را بشناسیم و معرفی کنیم.

پ
پ

آیت الله علماء در دیدار با اعضای بسیج جامعه زنان استان از فعالیت های جامعه زنان استان در راستای ترویج فرهنگ دینی در جامعه تجلیل کرد.

امام جمعه کرمانشاه با تقدیر از بانوانی که دغدغه دین و اخلاق دارند، گفت: امروز غاطبه بانوان دغدغه اسلام را دارند. ما نیز باید با منطق و ادله محکم دستورات دینی را در جامعه نهادینه کنیم.

وی با مهم دانستن گفت و گو با جوانان افزود: باید مسئولان به مراکز آموزشی اعم از آموزش و پرورش و دانشگاه ورود کنند، عالمانه توضیح دهند و در کنار جوانان باشند.

آیت الله علماء اظهار کرد: باید بدانیم دختری که ضعیف الحجاب است، ممکن است با اصل انقلاب مشکلی نداشته باشد، لذا  باید همراه با مهربانی مسائل دینی را برای آنان  مطرح کنیم.

نماینده ولی فقیه دراستان کرمانشاه یادآور شد: در خیلی از مسائل فرهنگی کار بنیادی نشده و برنامه نداشته ایم، لذا نباید انتظار داشته باشیم این معضلات اجتماعی یک شبه اصلاح شوند.

وی تصریح کرد: امام همواره می فرمود «باید از دانشگاه های ما بچه مسلمان بیرون بیاید»، چون دشمنان مشغول هزینه کردن و جذب و تبلیغ هستند، آنها برای فرزندان ما برنامه دارند، اما ما خودمان هیچ طرح و برنامه ای نداریم.

آیت الله علماء به نقش خانواده ها در تربیت اسلامی فرزندان هم اشاره کرد و گفت: خانواده ها باید با فرزندان خود صحبت کرده و آنها را راهنمایی کنند و با زبان خوش راه درست را به آنان نشان دهند.

انتهای پیام
 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷