افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 3 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33769 تعداد نوشته های امروز : 1×
01 مرداد 1402 - 13:33
شناسه : 42632

 رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت: در چهار ماهه امسال، ۱۲۰۰ دستگاه خودرو که با سرعتی بیش از ۱۴۰ کیلومتر برساعت در معابر شهری حرکت کرده بودند، با کمک تجهیزات کنترلی شناسایی، توقیف و ورانه پارکینگ شدند. 

پ
پ

سرهنگ ” محمد حیدری” اظهار کرد: از ۱۲۰۰ دستگاه خودرو توقیف شده، ۲۰۸ خودرو مربوط به توقیفی های تیرماه امسال بوده که به مدت دو هفته روانه پارکینگ شدند.

وی ادامه داد: علاوه بر توقیف این خودروها، ثبت نمرات منفی، اعزام به دادگاه، محرومیت از رانندگی، اعزام به کمیسیون پزشکی جهت تست سلامت روحی و روانی، اعزام به کلاس های آموزشی و ابطال ۲۰ جلد گواهینامه و محرومیت یک ساله آنها از رانندگی از دیگر جرایمی بود که مطابق قانون برای رانندگان متخلف درنظر گرفته شد.

حیدری تاکید کرد: رفتارهای مخاطره‌آمیز رانندگانی که تخلفات حادثه ساز مرتکب شده و با جان شهروندان بازی می‌کنند، زیر ذره‌بین تجهیزات کنترلی پلیس قرار دارد و برخوردهای قانونی با این افراد ادامه خواهد یافت.

رئیس پلیس راهور کرمانشاه یادآوری کرد: با انجام اقدامات اثر بخش و هدفمند ماموران پلیس راهور شاهد کاهش ۱۷ درصدی تصادفات فوتی و کاهش دو درصدی تصادفات جرحی  و روند نزولی حرکات مخاطره آمیز رانندگان در چهار ماهه نسبت به مدت مشابه سال قبل بوده‌ایم.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷