افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 4 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33794 تعداد نوشته های امروز : 1×
باید دین اسلام را تبلیغ کنیم
10 مرداد 1402 - 17:32
شناسه : 43576

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: باید دین اسلام را تبلیغ کنیم.

پ
پ

 آیت‌الله مصطفی علما، امروز (۱۰ مرداد) در نشست با مسئولین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستانهای استان  که در آستانه سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد، مهمترین وظیفه این شورا را تبلیغ دین اسلام برشمرد و افزود: باید با تبلیغ اسلام زمینه‌های گسترش این دین آسمانی که حرف برای گفتن دارد را در دنیا فراهم کنیم.

 نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه اسلام از طریق قرآن به انسان‌ها برنامه زندگی می‌دهد و جز تربیت مردم هیچ چیز نمی‌خواهد، گفت: از زمان صدر اسلام تاکنون یک حرف در اسلام مطرح است و آن تربیت اسلامی به حسب موقعیت زمانی و مکانی است.

 وی تاکید کرد: با تربیت اسلامی می‌توانیم به پرورش چهره‌های تاثیرگذاری مثل امام(ره)، حاج قاسم و… امیدوار باشیم.

وی در ادامه اقتدار کنونی ایران اسلامی را نشات گرفته از قدرت اسلام برشمرد و گفت: اگر امروز دنیا به دنبال برقرار کردن ارتباط با ما است و ابرقدرتی مثل آمریکا که روزگاری از ما بخاطر حضور نیروهایش در کشور حق توحش می‌گرفت، ما را دشمن خود می‌داند، نشان از اقتدار ایران اسلامی در دنیا زیر سایه اسلام دارد.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت واکنش در برابر هتاکان به قرآن و مقدسات مسلمانان، تاکید کرد: دشمنی‌ها با اسلام و قرآن تمامی ندارد و دشمنان اسلام از ابتدای نزول قرآن کریم تاکنون مدام در حال توطئه چینی برای از بین بردن قرآن کریم و اسلام هستند. چیزی که مهم است واکنش به موقع مسلمانان در برابر هتاکی‌ به قرآن و مقدسات است.

 آیت الله علما گفت: آن چیزی که مورد تاکید اسلام است، حفظ شعائر اسلام برای حفظ این دین آسمانی است.

وی گریزی هم به واقعه عاشورا به عنوان یک رخداد مهم در تاریخ اسلام زد و گفت: قصه عاشورا، فراتر از قصه امام حسین(ع) و یزید بوده و اشاره به مقابله اسلام با ظلم و ستم و استعمار دارد.

نقش برجسته  شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در خنثی کردن توطئه‌های دشمنان

حجت‌الاسلام مهدی عبدی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه نیز در این نشست موقعیت شناسی و لحظه شناسی را از ویژگی‌های مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برشمرد و افزود: این نهاد مردمی در کنار سایر نهادها نقش برجسته ای در خنثی کردن توطئه‌های دشمنان دارد.

وی ادامه داد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به غیر از برنامه‌ریزی برای برگزاری ویژه برنامه های مهمی مثل دهه فجر، وظیفه برنامه‌ریزی برای برگزاری اجتماعاتی که با هدف خنثی سازی توطئه‌های دشمنان اجرا می‌شوند، را هم دارد.

وی از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به عنوان یک نهاد عمومی و غیردولتی یاد کرد و افزود: این نهاد زیر نظر مقام معظم رهبری کار سیاستگذاری، برنامه‌ریزی و مدیریت برگزاری ویژه برنامه‌های مرتبط با مناسبت‌های ملی، مذهبی، سیاسی و انقلابی را عهده دار است.

در این نشست از تلاش‌ مسئولین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در شهرستان‌های استان تقدیر شد.

انتهای پیام

  
 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷