افزونه جلالی را نصب کنید. Sunday, 8 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33165 تعداد نوشته های امروز : 2×
15 مرداد 1402 - 14:32
شناسه : 44078

استاندار کرمانشاه به مناسبت روز خبرنگار با حضور در دفتر ایسنا در کرمانشاه از خبرنگاران این رسانه تجلیل کرد.

پ
پ

محمدطیب صحرایی، امروز (۱۵ مرداد) در این دیدار با تقدیر از فعالیت خبرنگاران این مجموعه، گفت: امروز فرصتی شد تا به بهانه روز خبرنگار، تقدیری داشته باشیم از تمام فعالان رسانه و زحمات آنها را ارج بنهیم.

صحرایی با اشاره به ارتباط خوب بدنه اجرایی استان با فضای رسانه‌ای آن، گفت: امیدواریم این هم افزایی و همراهی و تعامل که روز به روز در حال تقویت است، در نهایت به سود مردم استان باشد و مزایای این همکاری ما را به نتایج بهتر برای استان برساند.

استاندار کرمانشاه در پاسخ به درخواستی مبنی بر ایجاد “پیوست رسانه‌ای” برای برنامه‌های کلان استان به منظور همراه کردن جامعه با این برنامه‌ها و اینکه با تغییر مدیران این برنامه‌ها نیز دستخوش تغییر نشوند، عنوان کرد: تمام تلاش ما این است که کار فصلی و موقت و گذرا انجام ندهیم و تمام کارهای ما در استان ماندگار باشد.

وی خاطرنشان کرد: تغییر برنامه در دوره های مدیریتی یک مسئله طبیعی است، اما مهم این است که این تغییرات، مبنای درستی داشته باشند.

در تلاشیم به جای کارهای فصلی و موقت کارهای "ماندگار" در کرمانشاه انجام دهیم

صحرایی گفت: اقتضائات فعلی استان یک برنامه را می طلبد، اما ممکن است ۱۰ سال دیگر شرایط فرق کرده و برنامه دیگری نیاز باشد، بنابراین تغییر برنامه مهم نیست، مهم این است که برنامه مبنای درستی داشته و ذوق و سلیقه ای نباشد.

استاندار کرمانشاه این را هم گفت که برنامه ها باید بر مبنای تحقیق و بررسی درست تدوین شده و نیازهای مختلف استان در آنها لحاظ شود.

صحرایی در ادامه به یک ظرفیت مغفول مانده در استان اشاره کرد و افزود: در حال حاضر حوزه صنعت، کشاورزی و خدمات در استان فعال است، اما یک ظرفیتی که با توجه به اقتضائات امروز به آن نیاز داریم و مغفول مانده، حوزه گردشگری است که در تلاشیم این ظرفیت مغفول مانده را فعال کنیم.

وی افزود: در حال حاضر اگر از هر فردی در گوشه گوشه این کشور سوال در خصوص سه مقصد اول گردشگری کشور پرسیده شود، کرمانشاه در جواب اکثریت این افراد وجود نخواهد داشت و این نشان م یدهد که ما آنطور که باید روی ظرفیت گردشگری خود کار نکرده ایم.

استاندار کرمانشاه گفت: این شرایط در حالیست که کرمانشاه جاذبه‌های گردشگری و تاریخی بسیاری دارد و این استان ظرفیت این را دارد که با کار و تلاش و برنامه ریزی درست در جمع مقاصد اول گردشگری کشور قرار گیرد.

صحرایی گفت: در مجموع معتقدم اگر کار در مسیر درست خود قرار بگیرد و با برنامه درست پیش برویم، با تغییر مدیریت هیچ چیز به عقب برنمی گردد. بطور مثال زمانی که مرز سومار فعال شده و راه تجارت آن باز شده، قطعا این فرصت با تغییر مدیریت از دست نمی‌رود و همچنان به مسیر خود ادامه می دهد.

در تلاشیم به جای کارهای فصلی و موقت کارهای "ماندگار" در کرمانشاه انجام دهیم

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷