افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 16 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33395 تعداد نوشته های امروز : 29×
عضو مجلس خبرگان: جهاددانشگاهی شعار “ما می‌توانیم” را عملی کرده است
15 مرداد 1402 - 18:32
شناسه : 44100

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر لزوم حمایت ویژه مسئولان از جهاددانشگاهی و فعالیت های آن، گفت: این نهاد شعار “ما می‌توانیم” را عملی کرده است.

پ
پ

آیت الله امان الله نریمانی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری به مناسبت سالروز تشکیل جهاددانشگاهی (۱۶ مرداد) با تقدیر از فعالیت‌های این نهاد، گفت: جهاددانشگاهی به معنای واقعی اسم خود عمل کرده و توانسته در مسیر علم و دانش کشور بصورت جهادی پیش رود.

وی افزود: این نهاد ارزشمند انقلاب، در شرایط سخت تحریم خطرپذیری کرده و مسیر علم و فناوری کشور را به پیش برده که حقیقتا جای تقدیر دارد.

نریمانی خاطرنشان کرد: اقدامات نهادهایی مانند جهاددانشگاهی توانست در سایه سخت تحریم ها، کشور را از وابستگی‌ها نجات داده و این وابستگی ها را کاهش دهد.

عضو مجلس خبرگان رهبری از جهاددانشگاهی به عنوان یکی از پیشران‌های علمی کشور یاد کرد و افزود: این نهاد با کارهای ارزشمند و بزرگی که برای کشور انجام داده توانسته شعار “ما می توانیم” را به مرحله عمل برساند.

نریمانی با تاکید بر لزوم حمایت ویژه از این نهاد گفت: اگر بخواهیم مسیر پیشرفت علمی کشور را با شتاب بیشتری طی کنیم و از طرفی وابستگی کشور را در زمینه های مختلف کاهش دهیم، باید حمایت از نهادهایی مانند جهاددانشگاهی بصورت ویژه در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری گفت: در دنیای امروز قدرت علمی و فکری حرف اول را می‌زند، بنابراین حمایت از نهادهای علمی مانند جهاددانشگاهی می تواند به افزایش قدرت کشور در سطح جهانی کمک کند.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷