افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 16 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33395 تعداد نوشته های امروز : 29×
تصادف مرگبار در محور سنقر-همدان/ ۴ نفر کشته شدند
16 مرداد 1402 - 14:33
شناسه : 44213

رییس پلیس راه استان کرمانشاه از کشته شدن چهار نفر درتصادف محور سنقر به همدان خبر داد.

پ
پ

سرهنگ کیخسرو دستغیب در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به وقوع این حادثه در ساعت ۲۳:۳۰ شب گذشته (۱۵ مرداد) در محور سنقر به همدان، در تشریح جزییات آن گفت: در این حادثه متاسفانه یک دستگاه خودروی سواری کوییک با یک دستگاه تراکتور برخورد می کند.

وی افزود: در این حادثه خودروی سواری به علت عدم توجه به جلو از پشت به تراکتور برخورد کرده و متاسفانه از چهار سرنشین خودرو سه نفر در دم فوت کرده و یک نفر هم ساعاتی بعد در بیمارستان جان خود را از دست داد.

دستغیب خاطرنشان کرد: در این حادثه ۵۰ درصد خودروی سواری مقصر بوده و ۵۰ درصد نیز راننده تراکتور به دلیل عدم نصب تجهیزات ایمنی، عدم نصب علائم هشداردهنده و رانندگی در سطح سواره رو مقصر شناخته شده است.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه با بیان اینکه تنها رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی می‌توانست از کشته شدن چهار نفر جلوگیری کند، گفت: متاسفانه رانندگان تا زمانی که دچار مشکل نشوند و تصادف و حادثه را تجربه نکنند نسبت به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی اهتمامی ندارند و این درحالی است که با رعایت این قوانین به راحتی می‌توان از کشته شدن افراد و داغ دار شدن خانواده‌ها جلوگیری کرد.

دستغیب گفت: توصیه ما به رانندگان این است که حتما قوانین راهنمایی و رانندگی را جدی گرفته و از سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کنند.

وی افزود: توجه به جلو حین رانندگی و نیز نصب علائم هشدار دهنده بر روی خودروهایی مانند تراکتور هم بسیار حائز اهمیت است تا از بروز چنین حوادثی جلوگیری شود.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷