افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 16 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33395 تعداد نوشته های امروز : 29×
18 مرداد 1402 - 19:33
شناسه : 44435

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمانشاه گفت: مهر ماه امسال ۱۵ مدرسه با ۱۰۰ کلاس درس تحویل دانش آموزان استان خواهد شد.

پ
پ

مرزبان نظری، امروز(۱۸ مرداد) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه استان کرمانشاه ۱۴ هزار و ۵۳۱ کلاس درس دارد، گفت: از این تعداد ۱۷۱۵ کلاس درس نیازمند تخریب و بازسازی و ۶ هزار کلاس درس نیازمند تعمیر و مقاوم‌سازی هستند.

 نظری افزود: هم اکنون ۱۲۴ پروژه با ۴۰۰ کلاس درس و زیربنای ۳۷ هزار متر مربع در استان کرمانشاه در دست احداث است که در ساخت ۸۰ مدرسه خیران مشارکت دارند.

مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمانشاه با اشاره به مشارکت خوب خیرین استان کرمانشاه در امر مدرسه‌سازی، افزود:  امسال تعهد خیرین مدرسه ساز استان ساخت ۴۴ پروژه با اعتبار ۷۵ میلیارد تومان بوده که تاکنون ۴۵ میلیارد تومان آن محقق شده است.

نظری یادآور شد: استان کرمانشاه ۴۴۰ خیر حقیقی و حقوقی فعال در حوزه مدرسه سازی دارد.

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمانشاه افزود: مهر ماه امسال ۱۵ مدرسه با ۱۰۰ کلاس درس تحویل دانش آموزان خواهد شد که برای ساخت این مدارس ۴۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

نظری در ادامه تعداد مدارس کانکسی استان را ۱۴۵ مدرسه با بیش از ۱۰ دانش‌آموز اعلام کرد و افزود: هم اکنون ساخت ۶۶ مدرسه جایگزین در دست اجراست و بقیه مدارس هم در برنامه ساخت هستند.
 
وی در ادامه با بیان اینکه کار اصلاح سیستم گرمایشی مدارس از سال ۱۳۹۲ آغاز شده، گفت: هم اکنون همه مدارس استان حتی مدارس کانکسی دارای سیستم گرمایشی ایمن هستند.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷