افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 16 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33393 تعداد نوشته های امروز : 27×
وزارت کشور استانداری کرمانشاه را به الماسی بدهد!/ سنگ اگر می‌بود آب شده بود و استعفا می داد! 
19 مرداد 1402 - 4:19
شناسه : 44459
پست و شغل ارث پدری نیست که افرادی دو شغله و با چند درآمد سرشار! از این تقسیم ارث لذت ببرند و شب ها به ریش جوانان بیکار و محترم این استان بخندند!
پ
پ

حسام الدین شیخی – مدیرمسئول | انگار اشتغال و بذل و بخشش پست و مقام در این استان تقسیم ارث و میراث است، جوانان مستعد و متخصص بسیاری در این خطه داریم که شایسته قرار گرفتن در شغل های اجرایی مهمی هستند که حضور خلاقیت و توانایی و ادب شان نه تنها موجب پیشرفت جامعه و زدودن مشکلات عدیده مردم این استان می شود، بلکه باعث پیوند مجدد اعتماد از دست رفته ای که میان خواص و عام بوجود آمده می گردد. پست و شغل ارث پدری نیست که افرادی دو شغله و با چند درآمد سرشار! از این تقسیم ارث لذت ببرند و شب ها به ریش جوانان بیکار و محترم این استان بخندند!

امروز جامعه خبری این استان متاسف است از اینکه یک همکاری که دیگر تصور نمی رود روزنامه نگاران کرمانشاهی وی را در میان جامعه اصیل رسانه ای خود بپذیرند، با به رسمیت نشناختن و پشت کردن به رسانه های زحمتکش بومی و روزنامه نگاران با سابقه استان؛ میدان را برای جولان افراد غیر روزنامه نگار با رسانه های غیر بومی فراهم سازد؛ خواسته یا ناخواسته وضعیتی را بوجود بیاورد که هر بار به دنبال معنای کلمه ‘تبعیض’ بگردیم نام وی به ذهن متبادر شود.

آقای الماسی در ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ در یادداشتی در ایرنا نوشته: “دستگاه قضا خط ‘تبعیض’ را بشکند/ خط تبعیض اگر شکسته شود، افراد اعتراض خود را به محکمه می برند و مدیران کم کار و غافل هم دست و پای خود را جمع می کنند که زیر تیغ عدالت دستگاه قضایی گیر نکنند. “.

همچنین با توجه به اینکه روزنامه باختر روز گذشته عنوان کرد نامبرده دو شغله است؛ آقای الماسی تبعیض یعنی چه؟ تبعیض یعنی همزمان مدیر یک خبـرگـزاری و مدیرکل روابط عمومی استانداری بودن! تبعیض یعنی خبرنگار باشید و دارای دو شغل در حالی که ۹۰درصد خبرنگاران این استان یک پنجم حقوق، مزایا، بیمه و فرصت استخدامی در جایگاه خبرنگاری همچون شما را نداشته باشند! تبعیض یعنی مدیریت ناکارآمد و شکست خورده ای که حتی نمی تواند در کمال عدالت یک نشست خبری برگزار کند چه رسد به رفتاری توام با تکریم خبرنگاران و بسیاری ضعف دیگر که فی الواقع خسته ایم از قلم فرسایی.

و در آخر اگر استاندار کرمانشاه در حد و اندازه مقام خود می بود، این اتفاقات تلخ رخ نمی داد! بهتر است بگوییم یکباره وزارت کشور بیاید یک حکم استانداری برای فرضا آقای الماسی صادر کند و خلاص! سنگ اگر می بود جای دو شغله ها و چند در آمدی ها آب شده بود و استعفا می داد!

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷