افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 16 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33395 تعداد نوشته های امروز : 29×
۱۴۰۰ نفر از دانشجویان کرمانشاهی راهی اردوهای جهادی می‌شوند
19 مرداد 1402 - 10:33
شناسه : 44467

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمانشاه از اعزام۱۴۰۰ نفر از دانشجویان استان به اردوهای  جهادی در تابستان امسال خبر داد.

پ
پ

قاسم امجدیان با اشاره به برگزاری اردوهای جهادی در راستای خدمت رسانی دانشجویان استان در مناطق محروم شهری و روستایی، گفت: تابستان امسال شاهد برگزاری ۳۰ اردوی جهادی دانشجویی در قالب قرارگاه عهد خدمت  در استان خواهیم بود. 

وی افزود: ۱۴۰۰ نفر از دانشجویان دانشگاه های سراسر استان در قالب ۱۵ تیم در تابستان امسال به مناطق محروم و روستاهای مختلف اعزام می شوند.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمانشاه ادامه داد: برگزاری اردوهای جهادی در سالهای اخیر این باور را ایجاد کرده که جریان دانشجویی علاوه بر فعالیتهای علمی، پژوهشی و تحصیلی می تواند با کارهای جانبی و فوق برنامه در راستای تحقق بخشی به اهداف و آرمانهای انقلاب اسلامی نظیر خدمت رسانی به مردم کم توان، فقرزدایی از جامعه و استفاده از نتایج و تخصص علمی جامعه دانشگاهی عمل کند.

وی امیدبخشی و رسالت تبیین را از جمله دستاوردهای برگزاری اردوهای جهادی عنوان کرد و افزود: ارائه خدمات درمانی، پیگیری مطالبات مردم روستا، خدمات عمرانی، آموزشی، مشاوره خانواده، فرهنگی و … از جمله خدمات ارائه شده توسط دانشجویان خواهد بود.

وی با بیان اینکه اردوهای جهادی یکی از رویش های انقلاب اسلامی در جهت خودسازی فردی و اجتماعی دانشجویان، کسب تجارب جدید، برجسته سازی و شکوفایی توانایی و تقویت کار جمعی است، ابراز امیدواری کرد: شاهد حضور تاثیرگذار دانشجویان در مناطق محروم در جهت خدمتگزاری بیشتر به مردم باشیم.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷