افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33477 تعداد نوشته های امروز : 2×
لواندوفسکی: فصل متفاوتی را تجربه خواهیم کرد
20 مهر 1402 - 12:50
شناسه : 48445

ستاره لهستانی خط حمله بارسلونا به هواداران این تیم قول داد که در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا متفاوت ظاهر خواهند شد.

پ
پ

به گزارش  ایسنا و به نقل از اسپورت، بارسلونا در فصل قبل لیگ قهرمانان اروپا نمایش ناامیدکننده‌ای داشت و حتی نتوانست از مرحله گروهی صعود کند. آبی‌اناری‌ها با هدایت ژاوی در فصل جاری نمایش متفاوتی داشته‌اند و در هر دو بازی آغازین خود در مرحله گروهی پیروز شده‌اند.

لواندوفسکی درباره وضعیت آبی اناری ها در فصل جاری گفت: ما فصل قبل در لیگ قهرمانان اروپا ناامید کننده ظاهر شدیم و خیلی زود از دور رقابت‌ها حذف شدیم. باید بگویم که لیگ قهرمانان اروپا در فصل جاری مهم ترین رقابت برای ماست. همه اعضای باشگاه می‌خواهند روی این لیگ تمرکز کنند چرا که می‌دانیم تا چه اندازه برای ما اهمیت دارد.

او ادامه داد: اکنون نسبت به فصل قبل بسیار  آماده‌تر هستیم. فصل قبل هرج و مرج در باشگاه زیاد بود اما در فصل جاری هم از نظر بازیکن و هم از نظر مدیریتی استقرار و ثبات بهتری داریم. این یک واقعیت است که برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا نیاز به شانس هم وجود دارد. از همین اکنون می‌خواهیم که روی لیگ قهرمانان اروپا تمرکز کنیم و بهترین بازی‌ها و هوشمندانه‌ترین نمایش‌ها را داشته باشیم.

لواندوفسکی در پایان گفت: من کاملا در خدمت تفکرات ژاوی و تجربه او هستم. چیزهایی از این مربی یاد گرفته‌ام که می‌تواند در بیشتر زدن گل به من کمک کند. ما توانایی‌های بالایی داریم. فصل قبل قهرمان لالیگا و سوپر جام شدیم و در فصل جاری هم برای قهرمانی در هر رقابتی به میدان می‌رویم. نهایت تلاش خود را می‌کنیم که از عنوان قهرمانی خود در لالیگا دفاع کنیم و در لیگ قهرمانان اروپا به بالاترین سطح برسیم.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷