افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 16 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33395 تعداد نوشته های امروز : 29×
01 آبان 1402 - 9:52
شناسه : 49223

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: ورزشکاران استان در چهارمین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور ۲۷ مدال رنگارنگ کسب کردند.

پ
پ

منوچهر حاتمی با اشاره به ارتقای ۱۰ پله‌ای رتبه استان کرمانشاه در پایان چهارمین المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور نسبت به دور سوم این المپیاد در سال گذشته گفت: ورزشکاران استان کرمانشاه در دو بخش بانوان و آقایان این دوره از المپیاد موفق به کسب شش مدال طلا، ۱۰ مدال نقره و ۱۱ مدال برنز شدند.

وی سهم ورزشکاران پسر از این تعداد مدال را کسب ۲۳ مدال و سهم دختران را چهار مدال عنوان کرد و گفت: انتظار داریم با تحلیل نتایج این المپیاد، اقدامات و برنامه های لازم در جهت جبران این نتیجه نسبتا ضعیف تیم های اعزامی در بخش دختران صورت گیرد.

حاتمی همچنین با انتقاد از برخی هیات‌ها بدلیل عدم کسب نتایج لازم و همچنین عدم اعزام تیم های خود به این دوره از المپیاد، گفت: تحلیل آماری و عملکردی این المپیاد در حال انجام است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه افزود: استعدادهای برتر شرکت کننده در این المپیاد برای تداوم موفقیت در ورزش قهرمانی و حرفه ای زیر نظر هیات‌ها و حوزه ورزش قهرمانی استان قرار خواهند گرفت.

به گفته حاتمی، امسال برای نخستین بار از مدال آوران المپیادهای ورزشی تقدیر می شود.

به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان استان، حاتمی همچنین از هدف گذاری برای کسب رتبه یک رقمی در المپیاد استعدادهای برتر ورزشی سال آینده خبر داد.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷