افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 16 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33395 تعداد نوشته های امروز : 29×
وزن کالا‌های ترانزیتی با مقصد گمرکات استان کرمانشاه رشدی ۶۹ درصدی داشت
18 آذر 1402 - 11:38
شناسه : 52473

ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک کرمانشاه از رشد ۶۹ درصدی وزن کالا‌های ترانزیتی با مقصد حوزه نظارت گمرکات استان کرمانشاه در هشت ماهه سپری شده از سالجاری خبر داد.

پ
پ

وزن کالا‌های ترانزیتی با مقصد گمرکات استان کرمانشاه رشدی ۶۹ درصدی داشت
به گزارش افق کرمانشاه، علی اصغر عباس زاده،  ارزش کالا‌های ترانزیتی با مقصد گمرکات این استان در این مدت را ۹۴۸ میلیون و ۵۸ هزارو ۴۴۲ دلار به وزن ۲۳۲ هزارو ۹۸۰ تن عنوان کرد.
وی افزود: این میزان کالا در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از حیث وزن ۶۹ درصد افزایش و از لحاظ ارزش ۴۸ درصد رشد داشته است.
مدیر کل گمرک کرمانشاه تصریح کرد: از این میزان کالای ترانزیتی با مقصد گمرکات استان کرمانشاه، گمرک پرویزخان با ۷۵۰ میلیون و ۵۵۴ هزارو ۳۱۸ دلار به وزن ۸۱ هزارو ۴۲۵ تن، با سهم ۷۹ درصدی ارزش و سهم ۳۵ درصدی وزن، بیشترین میزان  از مجموع کالای ترانزیت مقصد گمرکات استان را از آن خود کرد.
وی سهم گمرک خسروی از مجموع کالای ترانزیتی با مقصد گمرکات استان را از لحاظ ارزش ۱۳ درصد و از حیث وزن ۶۱ درصد عنوان کرد و میزان آن را ۱۲۳ میلیون و ۵۸ هزارو ۹۸۹ دلار به وزن ۱۴۱ هزارو ۱۴۰ تن عنوان کرد.
علی اصغر عباس زاده میزان کالا‌های ترانزیتی با مقصد گمرک کرمانشاه را ۷۴ میلیون و ۴۴۵ هزارو ۱۳۵ دلار به وزن ۱۰ هزارو ۴۱۵ تن عنوان کرد و افزود: این مقدار کالای ترانزیتی با مقصد گمرک کرمانشاه از لحاظ وزن ۴ درصد و از حیث ارزش ۸ درصد از مجموع کالای ترانزیتی با مقصد گمرکات استان کرمانشاه را شامل می‌شود.
وی عمده کالا‌های ترانزیتی خارجی با مقصد گمرکات استان کرمانشاه را اتومبیل نو و مستعمل، روغن موتور، کشنده و سواری، گوشت مرغ منجمد و عمده کالا‌های ترانزیت داخلی با مقصد گمرکات این استان را ماشین ظرفشویی، ژنراتور، کولر گازی، تایر، لوازم برقی آشپزخانه و.. عنوان کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷