افزونه جلالی را نصب کنید. Sunday, 8 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33168 تعداد نوشته های امروز : 5×
باید نسل جدید را با چهره پلید منافقین آشنا کنیم تا فریبشان را نخورند
06 مرداد 1403 - 12:41
شناسه : 63874

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور گفت: باید نسل جدید را با چهره پلید منافقین آشنا کنیم تا فریبشان را نخورند.

پ
پ

سردار مجتبی بستان، امروز(ششم مرداد) در مراسم گرامیداشت سالروز عملیات مرصاد که در تنگه مرصاد برگزار شد، با اشاره به پشتیبانی و حمایت رژیم بعث عراق و آمریکای جنایتکار از سازمان منافقین در جریان عملیات مرصاد، گفت: آمریکای جنایکار صحنه‌گردان اصلی یورش منافقین به کشورمان در جریان عملیات مرصاد بود که در سایه ایستادگی جانانه مردم و رزمندگان، شکست خوردند.

وی ادامه داد: بعد از پذیرش قطعنامه ۵۹۸ رژیم بعث عراق عملا نقض قانون کرد و به پیمان‌های بین‌المللی پایبند نماند، درست مانند آنچه که امروز در جریان برجام شاهد آن بودیم و آمریکای جنایتکار به برجام به عنوان یک معاهده بین‌المللی وفادار نماند و از آن خارج شد.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور با بیان اینکه آمریکای جنایتکار همواره در حال توطئه چینی برای ضربه زدن به ما است، گفت: آمریکای جنایتکار روزگاری منافقین را علیه ما پشتیبانی می‌کرد و روزگاری دیگر داعش را در منطقه بوجود آورد و امروز هم از رژیم صهیونیستی حمایت می‌کند.

وی در ادامه با بیان اینکه منافقین در سالهای پس از پیروزی انقلاب در سه جبهه جنگ سخت، جنگ نیمه سخت و جنگ نرم مقابل ما صف‌آرایی کرده‌اند، گفت: جنگ سخت منافقین علیه ما یورش‌شان به کشورمان پس از پذیرش قطعنامه بود که به پشتوانه مردم توانستیم آنها را در جریان عملیات مرصاد شکست بدهیم.

بستان افزود: منافقین در جنگ نیمه سخت نیز مقابل مردم ایران صف آرایی کردند و گواه این مدعا بیش از ۱۷ هزار شهید ترور کشور است که حاصل جنایت‌های منافقین پلید است.

وی با اشاره به توطئه چینی مستمر منافقین در قالب جنگ نرم برای ضربه زدن به ایران اسلامی، گفت: امروز جامعه به خصوص نوجوانان و جوانان ما بدانند که هرجا رسانه‌ای علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مطلبی منتشر می‌کند، پای منافقین کوردل و آمریکای جنایتکار در میان است.

وی با بیان اینکه یادمان‌ها یکی از بهترین مکانها برای آشنا کردن نسل جوان با رخدادهای دوران دفاع مقدس هستند، گفت: باید در یادمان‌ها و کلاس‌های درس مدرسه و دانشگاه نسل جدید را در جریان جنایت‌های منافقین بگذاریم تا اگر در آینده در کشور صاحب منصب شدند، فریب دشمنان را نخورند.

بستان در ادامه با بیان اینکه بسیج دانش آموزی با کمک سپاه‌های استانی برای هویت بخشی و الگو دهی به نسل جدید پای کار است، گفت: امسال برای اعزام یک میلیون نفری دانش‌آموزان سراسر کشور به اردوهای راهیان نور و راهیان پیشرفت برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه اردوهای راهیان نور و راهیان پیشرفت بستر خوبی برای آگاه سازی نسل جوان است، ابراز امیدواری کرد این اردوها بتوانند نقش مهمی در تبیین واقعیت های دوران دفاع مقدس و پیشرفت‌های امروز کشور داشته باشند.

امروز(ششم مرداد) همزمان با مراسم سالگرد عملیات مرصاد، اردوهای دانش آموزی غرب و شمال غرب کشور هم افتتاح شد.

انتهای پیام
 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷