افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33476 تعداد نوشته های امروز : 1×
هوشمندسازی مرز‌های استان کرمانشاه تا ۵ سال آینده
18 مهر 1400 - 9:29
شناسه : 10465

فرمانده مرزبانی استان با اشاره به اینکه کرمانشاه ۳۵۷ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد، گفت: تا ۵ سال آینده تمامی مرز‌های استان هوشمندسازی می‌شود.

پ
پ

به گزارش افق کرمانشاه، سردار سپهری در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته نیروی انتظامی هوشمندسازی مرز‌های استان کرمانشاه تا ۵ سال آیندهبرگزار شد، اظهار داشت: استان کرمانشاه به همراه سه استان دیگر با کشور عراق مرز مشترک دارند، با این وجود ۴۸ درصد از صادرات به عراق از طریق مرز‌های کرمانشاه انجام می‌شود.

وی از افزایش کشفیات کالا‌های قاچاق در نیمه نخست امسال در مرز‌های استان نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: در طی ۶ ماه گذشته ۶ هزار رأس احشام که قاچاقچیان قصد خروج آن از مرز‌ها را داشتند کشف و توقیف شده است.

فرمانده انتظامی استان خاطرنشان کرد: در مجموع در نیمه نخست امسال ۴۵۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های استان کرمانشاه کشف شده است.

سردار سپهری با بیان اینکه امنیت پایداری در مرز‌های استان کرمانشاه وجود دارد، اظهار داشت: سهم زیادی از این امنیت را در کنار تلاش نیرو‌های مرزبانی، مدیون مردمان مرزنشین استان هستیم که خود را هم مرزدار و هم مرزبان می‌دانند.

وی با اشاره به اینکه طی دو سال اخیر اقدامات خوبی همچون هوشمندسازی پاسگاه‌های مرزی و گسترش فیبر نوری در مرز‌های استان در دستور کار قرار گرفته، گفت: بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته تا ۵ سال آینده در کل نوار مرزی استان فیبر نوری احداث می‌شود و براساس آن تجهیزات الکترونیکی و اپتیکی برای اشراف بر نوار مرزی مستقر خواهد شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷