افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33476 تعداد نوشته های امروز : 1×
کلاهبرداری با ترفند سفر زیارتی
22 آذر 1400 - 11:30
شناسه : 14785

پنج عضو یک باند که با ترفند برنده شدن سفر‌های زیارتی، بیش از ۴میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بودند دستگیر شدند.

پ
پ

به گزارش صداوسیما مرکز کرمانشاه، کلاهبرداری با ترفند سفرهای زیارتیسردار علی اکبر جاویدان گفت: با اعلام شکایت یک شهروند مبنی بر برداشت غیرمجاز از حسابش، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: شاکی در اظهارات خود اعلام کرد که شخصی پس از تماس با وی عنوان کرده است که در قرعه کشی یکی از اپراتور‌های تلفن همراه برنده سفر به عتبات عالیات شده و به این بهانه با اخذ حساب کاربری اقدام به فعالسازی اینترنت بانک و سپس خالی کردن حساب وی کرده است.

سردار جاویدان گفت: کارشناسان پلیس فتا با دریافت این گزارش و انجام تحقیقات گسترده موفق شدند عامل کلاهبرداری را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه او را دستگیر کنند.

رئیس پلیس استان کرمانشاه با بیان اینکه متهم دستگیر شده در بازجویی‌ها به انجام کلاهبرداری از فرد شاکی اعتراف کرد افزود: این شخص در ادامه اعترافات خود عنوان کرد با چهار نفر دیگر همدست است.

وی افزود: ماموران پلیس فتا در ادامه با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی مخفیگاه‌های دیگر اعضای باند شده و در عملیات‌هایی جداگانه آنها را نیز دستگیر کردند.

سردار جاویدان اظهار داشت: اعضای باند در اعترافات خود عنوان کردند  تاکنون از ۳۳نفر به بهانه برنده شدن سفر‌های زیارتی بیش از ۴میلیارد ریال کلاهبرداری کرده اند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در پایان با اشاره به معرفی کلاهبرداران به مراجع قضائی، از شهروندان خواست به پیامک‌ها و تماس‌ دریافتی با عنوان برنده شدن جایزه توجه نکنند و به هیچ عنوان اطلاعات خود را در اختیار دیگران قرار ندهند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷