افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33477 تعداد نوشته های امروز : 2×
معرفی برگزیدگان دوازدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد
08 دی 1400 - 17:30
شناسه : 15637

دوازدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد در اسلام ابادغرب با معرفی نفرات بخش های مختلف به کار خود پایان داد.

پ
پ

به گزارش افق کرمانشاه، در اختتامیه این جشنواره که عصر روز گذشته (سه شنبه ۷ دی ماه) برگزار شد، در بخش معرفی برگزیدگان دوازدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاداول برگزیدگان تئاتر صحنه ای معرفی شدند.

در این بخش هیات داوران با تقدیر از تلاش‌های انجام‌شده در بخش های طراحی نور، طراحی لباس و طراحی چهره‌پردازی هیچ هنرمندی را شایسته تقدیر نداستند.

در بخش «طراحی مواد تبلیغی» تندیس جشنواره و دیپلم افتخار به صادق نوذرنژاد برای نمایش «خاکستر=۳+۱» رسید و محمد علی عمادی برای نمایش «قناصه» لوح سپاس دریافت کرد.

در بخش آهنگسازی تندیس جشنواره به پوریا فتاحی برای نمایش «چالاوه» رسید و مهدی زائری برای نمایش «خاکستر =۳+۱» لوح سپاس دریافت کرد.

در بخش طراحی صحنه نیز تندیس جشنواره و دیپلم افتخار به داوود پارسا برای نمایش «سرگذشت نابهنگام» رسید و گودرز رضایی برای نمایش «تودرتوی یک توه» لوح سپاس دریافت کرد.

همچنین در بخش بازیگری زن تندیس جشنواره به آرزو رضا کرمی برای نمایش «مکث روی ریشتر هفتم» رسید و شکوفه عاشوری برای نمایش «سرگذشت نابهنگام» و نسرین احمدی برای نمایش «چالاوه» به صورت مشترک لوح سپاس دریافت کردند.

در بخش بازیگری مرد نیز تندیس جشنواره به گودرز رضایی برای بازی در نمایش «تودرتوی یک توهم» رسید و محسن جلالی بازیگر نمایش «سرگذشت نابهنگام» و جهانگیر نکویی برای نمایش «مکث روی ریشتر هفتم» لوح سپاس دریافت کردند.

در بخش نمایشنامه نویسی نیز محمدرضا آریان فر برای نوشتن نمایش «مکث روی ریشتر هفتم» تندیس جشنواره را کسب کرد و در این بخش آرش منصوری برای نمایش «چالاوه» لوح سپاس دریافت کرد.

در بخش کارگردانی نیز راضیه فصیح برای نمایش «سرگذشت نابهنگام» با کسب عنوان بهترین کارگردانی تندیس جشنواره را دریافت کرد و در این بخش آرش منصوری نیز برای کارگردانی نمایش «چالاوه» لوح سپاس دریافت کرد.

همچننی در پایان این بخش دو نمایش صحنه‌ای «سرگذشت نابهنگام» به کارگردانی راضیه فصیح از گچساران و نمایش «چالاوه« به کارگردانی آرش منصوری از اسلام آبادغرب برای حضور در دوازدهمین دوره جشنواره سراسری تئاتر «صاحبدلان» معرفی شدند.

معرفی برگزیدگان «نمایشنامه خوانی»

در بخش موسیقی نمایشنامه خوانی هیات داوران هیچ اثری را شایسته تقدیر ندانستند.

در بخش صحنه‌خوانی نیز هیات داوران بدون اولویت تنها لوح سپاس جشنواره را به آیناز گبروار صحنه خوان نمایشنامه خوانی «بچه بمب» از شهرستان روانسر و آرش منصوری صحنه خوان نمایشنامه خوانی «خون انار» از شهرستان اسلام آبادغرب اهدا کردند.

در بخش خوانشگری زن هیات داوران تندیس جشنواره را به نسرین احمدی خوانشگر نمایشنامه خوانی « خون انار» از شهرستان اسلام‌آباد غرب اهدا کردند.

همچنین در این بخش به ترتیب فاطمه پرماه برای نمایشنامه خوانی «دبلنای ساحلی» از گیلانغرب، پرنیا امیری برای نمایشنامه خوانی در «بچه بمب» از روانسرو آیناز محمدی برای نمایشنامه خوانی در «آزر با زر» از شهرستان کنگاور رتبه‌های دوم تا چهارم را کسب و لوح سپاس جشنواره را از آن خود کردند.

در بخش خوانشگری مرد هم تندیس جشنواره به مازیار اسدزاده برای خوانشگری در نمایش «ریل» از شهرستان کرمانشاه رسید.
در این بخش همچنین به صورت مشترک هومن روحتافی برای نمایشنامه خوانی در نمایش «ریل» و علی حسن نوری برای نمایشنامه خوانی در نمایش «خون انار» حائز رتبه دوم شده و میلاد کرم پور هم برای نمایشنامه خوانی در نمایش «دبلنای ساحلی» عنوان سوم را کسب و لوح سپاس دریافت کردند.

در این بخش همچنین علی حسن نوری به عنوان بهترین کارگردان نمایشنامه خوانی برای نمایش «خون انار» لوح تندیس جشنواره را از آن خود کرد.

همچنین سامان لرستانی برای نمایشنامه خوانی «ریل» و تیمور ایمانیان برای نمایشنامه خوانی «دبلنای ساحلی» به ترتیب رتبه دوم و سوم بخش کارگردانی نمایشنامه‌خوانی جشنواره را از آن خود کردند.

معرفی برترین «نمایشنامه نویسان» جشنواره

دراین بخش رتبه اول به زهرا حاجی احمدی برای نمایشنامه «خون انار» از تهران رسید و حاجی احمدی تندیس جشنواره را از آن خود کرد.

همچنین در این بخش نسیم نامدار از کرمانشاه برای نمایش «دبلنای ساحلی» و رحمت غلامی از کرمانشاه برای نمایش «آزر با زر» به ترتیب عنوان دوم و سوم بهترین نمایشنامه نویسان جشنواره را از آن خود کردند.

از طرف هیات داوران نیز نمایش‌های «بچه بمب» به نویسندگی مریم گودرزی از رضوان شهر استان گیلان و نمایشنامه «ریل» به نویسندگی لیلا روغنگیر قزوینی از قزوین تقدیر شدند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷