افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33477 تعداد نوشته های امروز : 2×
لزوم ارائه گواهینامه پیش دبستانی برای برای ثبت نام در مدارس ابتدایی
29 بهمن 1400 - 16:29
شناسه : 18904

مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه از لزوم ارائه گواهینامه پیش دبستانی برای کودکان پنج ساله کرمانشاهی برای ثبت نام در پایه اول ابتدایی خبر داد.

پ
پ

به گزارش صدا وسیمامرکزکرمانشاه ،لزوم ارائه گواهینامه پیش دبستانی برای برای ثبت نام در مدارس ابتداییمجید یزدان پناه گفت: والدین کودکان پنج ساله استان  که شرایط ثبت‌نام را دارند باید فرم پیش ثبت‌نام فرزند خود را تا تاریخ ۳۰ بهمن ماه سال جاری تکمیل کنند و برای تکمیل فرم می‌توانند به آدرس https://digiform.ir/kshpsr مراجعه کنند.
او افزود : پس از تکمیل فرم برای احراز هویت و طی کردن فرآیند ثبت‌نام توسط پایگاه‌های مشخص شده با والدین تماس گرفته می‌شود تا مراحل بعدی مورد پیگیری قرار گیرد.
یزدان‌پناه اضافه کرد: در مرحله بعدی پس از تأیید فرآیند ثبت‌نام مرحله درخواست برای دریافت بسته‌های یادگیری، دست‌ورزی و همچنین بسته‌های الکترونیکی برای نوآموزان است که پس از تأیید درخواست در اختیار والدین قرار می‌گیرد.
وی با اشاره به صدور گواهینامه در پایان دوره پیش دبستانی برای نوآموزان، تاکید داد: ارائه گواهینامه پایان دوره پیش دبستانی برای ثبت نام پایه اولی‌ها در سال آینده الزامی بوده و از والدین آن‌ها خواهشمندیم به این امر توجه داشته باشند

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷