افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33477 تعداد نوشته های امروز : 2×
طرح قرآنی بشارت در کرمانشاه برگزار می‌شود
15 خرداد 1400 - 12:34
شناسه : 2098

طرح قرآنی بشارت ۱۴۰۰ با محوریت حفظ جزء ۲۹ با حضور حداکثری موسسات و تشکل‌های قرآنی در کرمانشاه برگزار می‌شود.

پ
پ

به گزارش افق کرمانشاه، رییس اداره قرآنی اوقاف کرمانشاه گفت: براساس این طرح پس از تبلیغات، ثبت نام و طرح قرآنی بشارت در کرمانشاه برگزار می‌شودسطح بندی مخاطبان به تفکیک جنسیت، سطح تحصیلات و محدوده سنی، دوره‌های آموزشی به سه شیوه حضوری، نیمه حضوری یا مجازی ویژه علاقه‌مندان به حفظ قرآن کریم در موسسات و خانه‌های قرآنی دارای مجوز و بقاع متبرکه برگزار می‌شود.

سهیلی افزود: در این طرح مخاطبان موفق به حفظ متقن و استوار جزء ۲۹ شده و خواهند توانست به صورت صحیح و روان محفوظات خود را ارائه کنند.

وی در خصوص نحوه برگزاری این طرح گفت: در شیوه حضوری و مجازی مخاطبان طرح در ۲۰ جلسه آموزشی شرکت کرده و به فراگیری دروس و انجام تمرینات مربوطه مبادرت می‌ورزند. در شیوه نیمه حضوری مخاطبان طرح می‌بایست در حداقل نیمی از جلسات آموزشی شرکت کنند و به فراگیری دروس و انجام تمرینات مربوطه مبادرت ورزند.

رییس اداره قرآنی اوقاف کرمانشاه خاطرنشان کرد: مجری دوره ادارات کل اوقاف و امور خیریه استان‌ها به عنوان کارفرما و موسسات و خانه‌های قرآنی و مردمی دارای مجوز و بقاع متبرکه می‌باشند.

سهیلی یادآور شد: گروه‌های هدف در این طرح تمامی علاقه‌مندان به حفظ قرآن در دو رده سنی بالا و پایین ۱۵ سال به تفکیک جنسیت در استان می‌باشند.

وی اظهار داشت: در اجرای این طرح قرآنی سازمان‌ها، تشکل‌ها و نهاد‌های قرآنی مختلف همکاری می‌کنند، همچنین وزارتخانه‌ها وسایر نهاد‌های کشور با فراخوان‌های مختلف طرح سعی در ترغیب کارمندان و پرسنل متبوع خود برای شرکت در طرح خواهند کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷