افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33477 تعداد نوشته های امروز : 2×
حمایت از مردم مظلوم فلسطین برای ایرانیان جنبه عبادی و اعتقادی دارد
09 اردیبهشت 1401 - 16:29
شناسه : 22755

معاون بنیاد مستضعفان کشور در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز گفت: حمایت از ملت مظلوم فلسطین از جایگاه اعتقادی خاصی در بین مردم ایران و مسلمانان جهان برخوردار است.

پ
پ

به گزارش صدا و سیما مرکزکرمانشاه،حمایت از مردم مظلوم فلسطین برای ایرانیان جنبه عبادی و اعتقادی دارد معاون بنیاد مستضعفان کشور در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز گفت: حمایت از ملت مظلوم فلسطین از جایگاه اعتقادی خاصی در بین مردم ایران مسلمانان جهان برخوردار است.
قنبری افزود: اینکه استکبار جهانی به دنبال این است که در جهان فقط جمهوری اسلامی در مقابل اسراییل ایستاده یک خیانت بزرگ تاریخی است، زیرا برای مردم ایران و آزادی خواهان جهان مبارزه با رژیم کود ک کش و غاصب اسراییل جنبه عبادی و اعتقادی دارد.
به گفته‌ی وی همانطور که انقلاب ریشه در توحید و مقدسات دارد در مقابلش اسراییل محور همه شرارت‌ها است.

معاون بنیاد مستضعفان کشور با اشاره به اینکه فلسطین آرمانی جهانی است گفت : دنیای رسانه ای غرب امروز در تلاش است تا آرمانهای آزادی خواهی قدس را اختلافی بین جمهوری اسلامی ایران و رژیم صهیونیستی جلوه دهد در حالیکه انقلاب و ارزشهای اسلامی ریشه در مقدسات با ابعاد جهانی دارد .
قنبری افزود:  خط مقاومت اسلامی برخاسته از انقلاب ، مردان شجاعی را گرد هم آورده که در لبنان ،یمن، افغانستان ،سوریه، فلسطین و عراق پایه های نظام سلطه را به لرزه در آورده است .

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷