افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33477 تعداد نوشته های امروز : 2×
کلینیک‌های دامپزشکی برای همسایگان مزاحمت ایجاد نکنند
20 اردیبهشت 1401 - 11:29
شناسه : 23199

دادستان کرمانشاه: کلینیک‌های دامپزشکی حق ایجاد مزاحمت برای همسایگانشان را ندارند.

پ
پ

به گزارش افق کرمانشاه، کلینیک‌های دامپزشکی برای همسایگانشان  ایجاد مزاحمت نکنندشهرام کرمی بااشاره به افزایش تعداد کلینیک‌های دامپزشکی در سطح شهر، گفت: در چند سال اخیر بواسطه افزایش نگهداری از حیوانات خانگی تعداد کلینیک‌های دامپزشکی در سطح شهر گسترش یافته است.

دادستان کرمانشاه افزود: هرچند بسیاری از شهروندان، نگهداری از حیوانات خانگی از جمله سگ را، نوعی فرهنگ غربگرایانه می‌دانند و خواستار برخورد با فرهنگ ناپسند سگ گردانی هستند، با این حال باتوجه بوجود چنین پدیده‌ای در سطح جامعه نیاز است که تدابیری هم برای آن اندیشیده شود.

دادستان کرمانشاه گفت: یکی از مسائلی که در یکی دوسال اخیر برخی از شهروندان نبست به آن اعتراضاتی داشته اند، وجود کلینیک‌های دامپزشکی بویژه برای سگ‌های خانگی در مناطق مسکونی است.

وی با بیان اینکه ساکنان و همسایگان نسبت به مزاحمت‌هایی که این کلینیک‌ها برایشان ایجاد می‌کنند اعتراضاتی داشته  و خواستار برخورد با آن‌ها شده اند گفت: در راستای حقوق عامه از اداره کل دامپزشکی استان تکلیف شده تا موضوع را مورد بررسی قرار داده و نسبت به انتقال کلینک‌های دامپزشکی از مناطق مسکونی و پرجمعیت به مناطق حاشیه شهر اقدام کند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷