افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33477 تعداد نوشته های امروز : 2×
آغاز طرح استعدادیابی “مینی گلف” در مدارس کرمانشاه
21 اردیبهشت 1401 - 14:30
شناسه : 23250

رئیس هیأت گلف استان کرمانشاه از آغاز اجرای طرح شناسایی استعداد‌های مینی گلف در مدارس کرمانشاه برای اولین بار در کشور خبر داد

پ
پ

به گزارش صدا و سیما مرکزکرمانشاه، آغاز طرح استعدادیابی الهام اکبری گفت: اواخر سال گذشته بود که طرح جامع استعدادیابی انجمن مینی گلف ایران در فدراسیون جهانی مینی گلف مطرح و با استقبال اعضای فدراسیون مورد تصویب قرار گرفت.
عضو هیات رئیسه انجمن مینی گلف ایران با بیان اینکه این طرح طی چهار فاز تا پایان سال ۲۰۲۲ میلادی در کشور اجرایی می‌شود، اضافه کرد: فعال کردن مربیان، ورزشکاران و داوران مینی گلف، توانمندسازی ظرفیت ورزش در مدارس، برگزاری جشنواره‌ها و رویداد‌ها در سطح ملی و تثبیت ساختار تیم‌های ملی چهار فاز اجرای این طرح هستند.
وی مهم‌ترین هدف از اجرای این طرح را توسعه ورزش گلف در کشور عنوان کرد و افزود: کشف افراد با استعداد و انتخاب آن‌ها در سنین نوجوانی و جوانی و سپس هدایت، کنترل و ارزیابی آن‌ها برای رسیدن به بالاترین سطح از اهداف مهم اجرای این طرح به شمار می‌رود.
وی مخاطبان این طرح را سنین سه تا ۲۱ سال اعلام کرد و افزود: از آنجایی که بیشترین مخاطبان ما در این بازه سنی در مدارس تحصیل می‌کنند، تفاهم نامه‌ای بین فدراسیون گلف و ورزات آموزش وپرورش منعقد شده تا بتوانیم این طرح را در مدارس اجرایی کنیم.
اکبری به اجرای این طرح در کرمانشاه به عنوان یکی از استان‌های پایلوت اشاره کرد و گفت: براین اساس، طرح جامع استعدادیابی مینی گلف در دبستان پسرانه مهدخت کرمانشاه با حضور دبیر فدراسیون و با قدردانی از مجریان برگزاری طرح و ورزشکاران نمونه شروع شد

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷