افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33477 تعداد نوشته های امروز : 2×
تمهیدات پلیس کرمانشاه در ماه محرم
07 مرداد 1401 - 9:29
شناسه : 26650

معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان با اشاره به اینکه پلیس در برگزاری عزاداری محرم در کنار مردم است گفت: لازم است هیات‌های عزاداری نیز شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند.

پ
پ

به گزارش افق کرمانشاه، تمهیدات پلیس کرمانشاه برای برگزاری مراسم ماه محرمسرهنگ محمدرضا یاری با تسلیت فرا رسیدن ماه محرم و ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) گفت: برگزاری مراسم عزاداری ماه محرم در دو سال گذشته به لحاظ شیوع بیماری کرونا متفاوت از سال‌های قبل برگزار شد.

معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان افزود: عزاداران و عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) سال گذشته بنا بر مقدورات، مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان به شکل محدودتری برگزار کردند و انتظار می رود امسال  هم هیات‌های عزاداری مراسم  محرم را با رعایت شیوه‌های کامل بهداشتی مانند استفاده از ماسک برگزار کنند.

سرهنگ یاری گفت: پلیس هم در بخش‌های مختلف انتظامی و راهور  در کنار مردم و عزاداران حسینی (ع) خواهد بود تا هم امنیت آن‌ها و هم نظم و انضباط برگزاری مراسم عزاداری را حفظ کنند.

وی افزود: به منظور حفظ قداست فرهنگ عاشورا و عزاداری ماه محرم، برخی ممنوعیت‌ها را پلیس اعمال می‌کند که یکی از آن‌ها حضور بانوان زنجیر زن در هیات‌های مذهبی و گل مالی کردن خودروهاست.

این مقام انتظامی از هیات‌های عزادار خواست تا حال همسایگان را هنگام برپایی مراسم عزاداری را رعایت کنند و از پخش صدای مداحان در معابر عمومی در ساعات پایانی شب (بویژه ساعت ۲۴ به بعد) خودداری کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷