افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33477 تعداد نوشته های امروز : 2×
کیف و نوشت‌افزار 4000 دانش‌آموز نیازمند کرمانشاهی نونوار می‌شود
29 شهریور 1401 - 22:25
شناسه : 30440

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان کرمانشاه از توزیع بالغ بر چهار هزار کیف حاوی نوشت افزار از محل درآمدهای موقوفات بین دانش‌آموزان بی بضاعت استان در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد.

پ
پ

حجت الاسلام مجید میرزایی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: حدود ۷۰ درصد این بسته‌های تحصیلی در مناطق حاشیه‌ای و کم‌برخوردار کرمانشاه و مابقی در شهرستان‌ها ی دیگر استان توزیع خواهد شد.

میرزایی با بیان اینکه در هریک از این کیف‌های مدرسه اقلامی مثل دفتر، مداد و دیگر نوشت افزار مورد نیاز یک دانش‌آموز برای مدت یک سال قرار دارد، ارزش تقریبی هر کیف و نوشت‌افزار داخل آن را  ۷۰۰ هزار تومان عنوان کرد.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان کرمانشاه با بیان اینکه این بسته‌های تحصیلی از محل درآمد موقوفات استان تهیه شده، گفت: تلاش خواهیم کرد تا با استفاده از ظرفیت مراکز افق بقاع متبرکه و نیز نهادهای حمایتی مثل کمیته امداد، بهزیستی و … این بسته های تحصیلی به دست دانش‌آموزان نیازمند برسد.

وی با بیان اینکه در استان کرمانشاه دو موقوفه داریم که به نیت کمک به دانش‌آموزان بی‌بضاعت ثبت شده‌اند، گفت: امیدواریم بتوانیم با استفاده از ظرفیت موقوفات بخش کوچکی  از مشکلات خانواده‌ها را حل کرده و حداقل بار خرید لوازم تحریر را از دوش خانواده‌های نیازمند برداریم.

 میرزایی افزود: علاوه بر این تلاش شده تا با خرید کیف و لوازم تحریر تولیدی داخل کشور، از تولیدکنندگان هم حمایت شود.

انتهای پیام
 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷