افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33477 تعداد نوشته های امروز : 2×
توسعه خودروسازی کرمانشاه را پیگیری می‌کنیم
16 آبان 1401 - 17:25
شناسه : 33202

استاندار کرمانشاه از پیگیری برای توسعه کارخانه ایران خودرو کرمانشاه خبر داد و گفت: سه شیفته شدن این کارخانه را نیز در قرارگاه ملی اشتغال مصوب کردیم.

پ
پ

بهمن امیری مقدم در حاشیه بازدید امروز (۱۶ آبان) از کارخانه ایران خودرو صحنه، با بیان اینکه اشتغال یکی از دغدغه‌های مهم استان کرمانشاه و مورد توجه مقام معظم رهبری و دولت است، افزود: در همین راستا پروژه ایران خودرو کرمانشاه به عنوان یک طرح اشتغالزا برای کرمانشاه مصوب و اجرایی شد.

وی از خودروسازی کرمانشاه به عنوان پروژه ای با عظمت یاد کرد که بسیار مورد توجه استان است و ادامه داد: اینکه مدیران ایران خودرو این خط مونتاژ را در کرمانشاه راه‌اندازی کردند و جوانان استان در آن مشغول به کار هستند، جای خرسندی دارد.

به گفته مدیر ارشد استان، کرمانشاه با وضعیت نرخ بیکاری که دارد، به راه‌اندازی پروژه‌هایی از این دست که اشتغالزایی قابل توجهی دارند، نیاز دارد.

امیری مقدم از توجه ویژه مدیریت استان به کارخانه خودروسازی صحنه یاد کرد و افزود: توسعه این پروژه را با جدیت پیگیری می‌کنیم. حتی این موضوع را در سفر رئیس جمهور به استان نیز مطرح کردیم و امیدواریم هرچه زودتر بتوانیم به آن جامه عمل بپوشانیم.

وی همچنین از سه شیفته شدن این کارخانه نیز خبر داد و خاطرنشان کرد: یکی از پیشنهاداتی که در قرارگاه ملی اشتغال مطرح و مصوب شد راه‌اندازی شیفت سوم کارخانه خودروسازی صحنه بود که این امر هم به افزایش ظرفیت تولید کارخانه و هم به بالا رفتن اشتغال آن کمک می‌کند.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه خوشبختانه کارخانه خودروسازی مشکل حادی ندارد، اظهار کرد: چنانچه مشکلی هم وجود داشته باشد آماده رسیدگی به آن هستیم، زیرا حمایت از تولید را وظیفه خود می‌دانیم.

امیری مقدم از کارخانه خودروسازی صحنه نیز خواست در کنار افزایش تولید و اشتغال، به موضوع ارتقای کیفیت محصولات تولیدی و کسب رضایتمندی مشتریان نیز توجه ویژه داشته باشند.

وی ادامه داد: نیروهای این واحد باید کارخانه و تولیدات آن را متعلق به خود بدانند و برای تولید محصول خوب و با کیفیت تلاش کنند.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷