افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33477 تعداد نوشته های امروز : 2×
استعدادیابی دانش‌آموزان کرمانشاه در طرح “شهاب”
02 آذر 1401 - 11:26
شناسه : 34125

رئیس اداره آموزش و پرورش استعدادهای درخشان اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از اجرای طرح شهاب در راستای شناسایی، هدایت و حمایت استعدادهای برتر دانش‌آموزی در مدارس استان خبر داد.

پ
پ

منوچهر خانی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: در طرح شهاب معلم‌ها استعدادهای دانش‌آموزان را شناسایی کرده و با کمک اولیا دانش‌آموزان و مشاوران مدارس سعی در پرورش و شکوفایی این استعدادها دارند.

خانی با تاکید بر اینکه شناسایی درست استعدادها می تواند آینده روشن‌تری را پیش‌روی دانش آموزان قرار دهد، از خانواده‌ها خواست برای شکوفایی استعدادهای فرزندانشان با آموزش و پرورش همراه شوند.

رئیس اداره آموزش و پرورش استعدادهای درخشان اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به نخبه شناسی و نخبه‌پروری طرح شهاب، اضافه کرد: در این طرح استعدادهای هشت گانه دانش‌آموزان شامل استعدادهای آنها در حوزه های مختلف ریاضی، تجربی، ورزش، علوم دینی، فضایی، علوم اجتماعی، هنر و کلامی شناسایی و پرورانده می‌شود.

خانی ادامه داد: در طرح شهاب، دانش‌آموزان پایه‌های چهارم، پنجم و ششم در ارزیابی نخست از سوی آموزگاران و مدرسه بر پایه استعدادهای خود شناسایی و دسته‌بندی می‌شوند و سپس در جهت پرورش استعدادهای دانش‌آموزان مستعد در همان بخشی که استعداد بیشتری دارند، برنامه‌ریزی خواهد شد.

خانی با بیان اینکه سال تحصیلی گذشته بالغ بر ۸۸ هزار دانش‌آموز کرمانشاهی تحت پوشش طرح شهاب قرار گرفتند، گفت: امسال بیش از ۸۹ هزار دانش‌آموز استان زیر پوشش طرح”شهاب” می‌روند.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷