افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33482 تعداد نوشته های امروز : 7×
ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید در تمام امور مورد توجه قرار گیرد
09 اردیبهشت 1402 - 9:00
شناسه : 37086

رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران صبح امروز در کرمانشاه ساماندهی گلزار شهدا وساخت فیلم و سریال برای شخصیت‌های برجسته ایثار و شهادت را مهمترین برنامه‌های بنیاد در سال ۱۴۰۲ اعلام کرد .

پ
پ

به گزارش افق کرمانشاه، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید در تمام امور مورد توجه قرار گیردمعاون رئیس جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران صبح امروز دراولین شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در کرمانشاه گفت: در حال حاضر تمام امور در بنیاد بر اساس برنامه ریزی زمانبندی مشخص پیش میرود و هدف‌گذاری‌های لازم برای تمامی فعالیت‌ها انجام شده است.
قاضی‌زاده هاشمی با بیان اینکه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در استان نیازمند همراهی و همکاری بیش از پیش تمام دستگاه هاست گفت: فراهم کردن شغل و تامین مسکن اولویت این بنیاد در سال ۱۴۰۲ برای خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران است.
وی ساماندهی گلزار شهدا وساخت فیلم و سریال برای شخصیت‌های برجسته ایثار و شهادت را از دیگر برنامه‌های بنیاد عنوان کرد.
استاندار کرمانشاه هم در ادامه افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید در تمام امور مورد توجه قرار گیرد و در این راستا کارگروه‌های مختلف تشکیل شده و مصوبات آن می‌تواند زمینه ساز رشد و تعالی این فرهنگ باشد.
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم صلی الله علیه و آله و سلم استان نیز با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر کرمانشاه سینه ستبر و چهره زیبای ایران اسلامی است گفت: مردم این دیار در طول دوران از مذاهب مختلف در جنگ هشت ساله دوشادوش هم نقش بی‌بدیلی در دفاع از آب و خاک کشورمان داشتند.
سردار بهمن ریحانی خاطرنشان کرد برگزاری کنگره شهدا اردیبهشت سال ۱۴۰۳ اقدام مهم و اثرگذار برای ترویج گنجینه ارزشمند رشادت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان، شهدا و خانواده‌های آن‌ها است.
امیرسلیمانی طاهری فرماندهی قرارگاه منطقه غرب ارتش هم برقراری حق مناطق جنگی و رسیدگی به وضعیت خانواده‌های شهدا و ایثارگران را اولویت استان برشمرد و گفت: امید است با برنامه ریزی درست این مهم در سال ۱۴۰۲ محقق شود.
معاون رئیس جمهور ورییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین صبح امروز به همراه جمعی از فرماندهان نظامی و مسئولان استان با حضور بر مزار مطهر شهدای استان ضمن قرائت فاتحه به مقام شامخ آن‌ها ادای احترام کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷