افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 19 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33472 تعداد نوشته های امروز : 23×
تاکید وزیر کشور بر تکمیل طرح ساماندهی محله آقاجان کرمانشاه
05 خرداد 1402 - 14:01
شناسه : 38209

وزیر کشو در بازدید ازمحله آقاجان کرمانشاه بر ارتقای زیرساخت ها و توسعه فضاهای فرهنگی در این محله برای کاهش آسیب های اجتماعی تاکید کرد.

پ
پ

به گزارش افق کرمانشاه،تاکید وزیرکشور برتکمیل طرح ساماندهی محله آقاجان کرمانشاه دکتر وحیدی در این بازدید آخرین وضعیت اجرای طرح ساماندهی آقاجان را بررسی و با جمعی از اهالی محله به صورت مستقیم و چهره به چهره گفت وگو کرد.

در طرح ساماندهی محله آقاجان، ارتقای زیرساخت ها(آب، شبکه فاضلاب، آسفالت و…)، توسعه فضاهای فرهنگی، برنامه های فرهنگی، جمع آوری معتادان متجاهر، تخریب خانه ها و پاتوق های مصرف مواد در حال اجراست.
 تاکنون حدود ۱۰۰ پاتوق در این محله تخریب شده است.

دکتر صحرایی، استاندار کرمانشاه درباره آخرین وضعیت ساماندهی این محله و برنامه استان برای کاهش آسیب های اجتماعی، توضیحاتی را به وزیر کشور ارائه کرد.

 وزیر کشور هم در این بازدید بر تکمیل طرح ساماندهی و مدیریت آسیب های اجتماعی استان بویژه در محلات حاشیه نشین و محله آقاجان تاکید کرد.

در این بازدید نمایندگان تشکل های مردم نهاد که اقدامات متعددی در مناطق حاشیه نشین بویژه آقاجان انجام داده بودند درباره نیازها و مشکلات آقاجان توضیحاتی را به وزیر کشور ارائه کردند.

در نشست قبلی شورای اجتماعی کشور موضوع آسیب های اجتماعی استان کرمانشاه مطرح و مقرر شده طرح جامع مدیریت و کاهش این آسیب ها در شورا مصوب شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷