افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33482 تعداد نوشته های امروز : 7×
دستگیری سارقان سرب بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه
23 خرداد 1402 - 13:33
شناسه : 38884

فرمانده انتظامی استان از دستگیری ۳ سارق و ۴ مالخر سرب‌های اتاق رادیوتراپی بیمارستان امام رضا (ع) شهر کرمانشاه با تلاش ماموران پلیس آگاهی خبر داد.

پ
پ

به گزارش افق کرمانشاه، دستگیری سارقان سربی بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاهسردار “مهدی حاجیان” گفت: پس از اطلاع مسئولان بیمارستان امام رضا (ع) از سرقت تعدادی از سرب‌های اتاق رادیوتراپی بیمارستان، موضوع به پلیس آگاهی اطلاع داده شد.
وی با بیان اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی خود دریافتند تعدادی از سرب‌های اتاق رادیوتراپی که باعث جلوگیری از تشعشع اشعات این اتاق می‌شود به سرقت رفته است، افزود: با بررسی صحنه جرم مشخص شد این اتفاق توسط تعدادی از نیرو‌های خدماتی بیمارستان صورت گرفته است.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: در تحقیقات تکمیلی کارآگاهان مشخص شد سارقان که ۳ نفر بوده اند از طریق سقف انبار بخش اورژانس به اتاق رادیوتراپی راه  یافته و در ظرف مدت ۴ ماه به تدریج سرب‌ها را خارج کردند.
سردار حاجیان با اعلام اینکه ارزش سرب‌های سرقتی به ۶۰ میلیارد ریال بوده است افزود: علاوه بر دستگیری ۳ عامل اصلی سرقت، ۴ نفر از افراد مالخر هم شناسایی و دستگیر شدند.
وی با بیان اینکه مجرمان اصلی همین ۳ فرد سارق هستند گفت: با دستور دادستان کرمانشاه تعدادی دیگر از افراد هم که قصوراتی متوجه آن هاست به دادسرا احضار و کارآگاهان پلیس آگاهی نیز همچنان با جدیت در حال پیگیری پرونده هستند.
فرمانده انتظامی استان در بخش دیگری از سخنانش با هشدار به افراد مالخر، گفت: این افراد بدانند جرم آن‌ها کمتر از سارقان نیست و مجازات‌های سنگینی باید تحمل کنند.
وی افزود: افرادی که اموال مسروقه را خریداری کنند به خاطر معاونت در سرقت و جرم، ۶ تا ۳ سال حبس در انتظارشان خواهد بود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷