افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33490 تعداد نوشته های امروز : 15×
مبلغین شبهات دینی جوانان را برطرف کنند
27 تیر 1402 - 18:33
شناسه : 42115

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره با تاثیرگذاری بالای تبلیغ چهره به چهره، از مبلغین خواست با روی خوش به سراغ جوانان رفته و شبهات دینی آنها را برطرف کنند.

پ
پ

حجت الاسلام یوسف احمدی، امروز(۲۷ تیر) در گردهمایی مبلغین کرمانشاه که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه برگزار شد، با اشاره به کارایی بالای تبلیغ چهره به چهره دین در جامعه، گفت: تبلیغ چهره به چهره یکی از بهترین شیوه‌های تبلیغ دین بوده که اثرگذاری بالایی دارد.

 احمدی تاکید کرد: مبلغین باید با روی خوش به سراغ جامعه به ویژه جوانان رفته و شبهات دینی آنها را برطرف کرده و آنها را به دین علاقمند کنند، چون در این صورت خود آن افراد به مبلغ دین تبدیل خواهند شد.

وی گفت: در جریان اغتشاشات سال گذشته به وضوح شاهد فاصله بین جامعه و روحانیت به ویژه جوانان بودیم.

احمدی با بیان اینکه هدف و برنامه دشمنان این است که به جایی برسند که روحانیت جایی در جامعه نداشته باشند، تاکید کرد: اگر روحانیت پای کار باشند، دشمنان نخواهند توانست به اهداف خود برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب برسند.

وی در ادامه با اشاره به همدلی ایجاد شده در استان برای خدماترسانی مطلوب به زوار پیاده روی اربعین، گفت: راه اندازی قرارگاه اربعین اقدام درخوری در حوزه آماده‌سازی زیرساخت‌های مرز خسروی برای تردد زوار پیاده روی اربعین در استان به شمار می‌رود.

احمدی با بیان اینکه کرمانشاه دروازه کربلا است و انتظار می‌رود شاهد تردد پرشور هموطنانمان از مرز خسروی در پیاده‌روی اربعین باشیم، از مبلغین خواست، حتما در برنامه‌های تبلیغی خود مردم را به انتخاب مرز خسروی برای پیاده‌روی اربعین ترغیب کنند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه تاکید کرد: انتظار می‌رود مبلغین، زوار پیاده‌روی اربعین را در جریان اقدمات خوب زیرساختی صورت گرفته در مرز خسروی قرار دهند.

وی با اشاره به پای کار بودن هیئات مذهبی و موکب‌ها برای خدمات‌دهی به زوار اربعین در استان کرمانشاه، گفت: سال گذشته شاهد استقبال هیاتی‌های استان برای استقبال و پذیرایی از زوار اربعین بودیم که امیدواریم امسال شاهد استقبال پرشورتر هیاتی‌های استان در برپایی موکب‌ها باشیم.

وی در ادامه با بیان اینکه در اربعین سال گذشته ۲۴۰ هزار نفر از زوار اربعین از مرز خسروی عازم عتبات عالیات شدند، گفت: امسال پیش‌بینی تردد یک میلیون نفری زوار اربعین از مرز خسروی را داریم که امید است با تبلیغ مبلغین در مورد انتخاب مرز خسروی به عنوان مسیر تردد زوار شاهد تحقق این هدف گذاری باشیم.

احمدی در ادامه با اشاره به اقدامات خوب صورت گرفته در استان با همراهی هیات‌های مذهبی برای گرامیداشت عید غدیر، گفت: امسال از هیات‌های مذهبی خواهش کردیم کار سیاهپوش کردن هیات مذهبی را به بعد از عید غدیر موکول کنند تا بتوانیم جشن عید غدیر را در کرمانشاه، ویژه برگزار کنیم که خوشبختانه با همراهی خوب هیات‌های مذهبی جشن عید غدیر در کرمانشاه با شکوه خوبی برگزار شد..

وی همچنین اشاره ای هم به در دست اجرا بودن طرح مسجد به مسجد در استان داشت و گفت: در این طرح کار آموزش ۴۰۰ امام جماعت مساجد استان را شروع کرده ایم.

انتهای پیام 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷