افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33476 تعداد نوشته های امروز : 1×
کلاهبرداری با ترفند رسید ساز جعلی
22 مرداد 1402 - 13:28
شناسه : 44764

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری باندی که با استفاده از رسید جعلی از ۲۵ شهروند ۵۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بودند خبر داد.

پ
پ

به گزارش افق کرمانشاه،  کلاهبرداری با ترفند رسید ساز جعلیفرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان به پلیس فتا و ارائه مرجوعه قضایی مبنی بر کلاهبرداری با رسید جعلی پرونده‌ای تشکیل و موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
سردار مهدی حاجیان افزود: در بررسی‌های اولیه از مالباختگان مشخص شد که آن‌ها  پس از ثبت فروش آگهی احشام در سایت دیوار، افرادی ناشناس به عنوان خریدار به آن‌ها مراجعه  و با فریب آن‌ها مبنی بر  انتقال وجه خرید و ارسال رسید جعلی واریز از طریق پیام رسان‌های تلفن همراه اقدام به خرید احشام می‌کردند.
فرمانده انتظامی استان در ادامه گفت: با مراجعه بیش از ۲۵ شاکی مبنی بر کلاهبرداری با همین ترفند و اخذ اظهارات شکات، در کنار هم قرار دادن شواهد و قرائن موجود، اقدامات فنی و تخصصی کارشناسان پلیس فتا  افراد سابقه دار که در یکی از استان‌های مجاور ساکن بودند شناسایی شدند.
سردار حاجیان افزود: متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های به عمل آمده  به کلاهبرداری ۵۰ میلیارد ریالی از ۲۵ شهروند اعتراف کردند.  

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷