افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33482 تعداد نوشته های امروز : 7×
افتتاح ۳۸ طرح عمرانی، کشاورزی و خدماتی در استان کرمانشاه
08 شهریور 1402 - 20:28
شناسه : 46013

هفتمین روز از هفته‌ی دولت در شهرستان‌های استان با افتتاح ۳۸ طرح عمرانی، کشاورزی و خدماتی همراه بود.

پ
پ

به گزارش افق کرمانشاه، افتتاح ۳۸ طرح عمرانی، کشاورزی و خدماتی در استان کرمانشاهمحور کمربندی قصرشیرین به خسروی قطعه‌ی ۱۰ میدان نصر آباد به طول ۶ کیلومتر با حضور نماینده‌ی ولی فقیه در استان و استاندار کرمانشاه به بهره برداری رسید.
۸ طرح نیز در سنقروکلیایی راه اندازی شد این طرح‌ها شامل طرح هادی در ۷ روستای شهرستان، و تجهیز ۵ هکتار از مزارع روستای خنجر آباد به سیستم‌های آبیاری تحت فشار است.
در روانسرهم طرح بهسازی و آسفالت معابر در ۸ روستای بخش شاهوی این شهرستان به بهره برداری رسید.
طرح‌های ایستگاه هواشناسی دینور، نمایندگی خدمات ادوات کشاورزی، بهسازی معابر روستای مویینه و پایگاه بسیج جامعه پزشکی هم در شهرستان صحنه افتتاح شد.
در سرپل ذهاب با حضور استاندار و نماینده‌ی ولی فقیه در استان ۵ طرح سالن ورزشی چند منظوره با هزار ۵۰۰ متر مربع مساحت، استخر سرپوشیده، ساختمان اداری، تعاون کار و رفاه اجتماعی و دو زمین چمن مصنوعی فوتبال به بهره برداری رسید.
اهالی ثلاث باباجانی هم امروز شاهد افتتاح ۴ طرح، اسفالت معابر روستای چم زرشک، پل روستای قوله ره ش، اصلاح و بهینه سازی شبکه‌ی فشار متوسط و نصب ترانسفورماتور در روستا‌های قوله ره ش و چقاویان بودند.
اسلام ابادی‌ها هم روبان افتتاحیه دو طرح مرکز فیزیوتراپی جمعیت هلال احمر و نهالستان سردسیری منابع طبیعی با ظرفیت تولید سالانه یک میلیون و چهارصد اصله نهال را قیچی زدند
دو واحد تولید چیپس میوه با ظرفیت تولید ۱۰۰ تن در سال و تولید نایلون و نایلکس با ظرفیت تولید ۷۰۰ تن در سال نیز در شهرستان کنگاور راه اندازی شد.
دستگاه سی ارم یا تصویربرداری با اشعه‌ی ایکس حین عمل جراحی نیز در بیمارستان قدس پاوه راه اندازی شد.
در گیلانغرب هم ۲ طرح تجهیز ۷ هکتار از مزارع شهرستان به سیستم‌های نوین آبیاری و بهسازی و آسفالت معابر روستای درخشنده به بهره برداری رسید.
برای راه اندازی این طرح‌ها در مجموع بیش از ۱۰۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.
همچنین امروز کلنگ ۳ واحد تولیدی روغن کشی دانه‌های روغنی با ظرفیت تولید ۴۰۰ تن در سال، لوازم الکتریکی و روشنایی با ظرفیت تولید ۱۰۰ هزار دستگاه در سال و طرح بسته بندی خشکبار و حبوبات با ۲۶ میلیارد تومان اعتبار اولیه در کنگاور به زمین زده شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷