افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33477 تعداد نوشته های امروز : 2×
توزیع ۵ هزار تن آرد در روستا‌های استان کرمانشاه
16 مرداد 1400 - 11:29
شناسه : 6396

از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از ۵ هزار تن آرد توسط شبکه مردم نهاد تعاونی‌های روستایی میان روستاییان استان کرمانشاه توزیع شده است.

پ
پ

به گزارش افق کرمانشاه، مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه گفت: در راستای خدمات‌رسانی به روستاییان و توزیع ۵ هزار تن آرد در روستا‌های استان کرمانشاهکشاورزان و براساس وظایف ذاتی شبکه تعاونی‌های روستایی، این شبکه مردم نهاد در سطح روستا‌ها و بعضا در سطح شهر‌ها اقدام به توزیع کالا‌های اساسی می‌کند.

صفایی افزود: در همین رابطه شبکه تعاونی‌های روستایی استان کرمانشاه بیش از ۲۷۰ فروشگاه مواد سوختی و مصرف روستایی را در روستا‌های استان بصورت فعال دارد که کالا‌های اساسی و سوخت روستایی را با کمترین هزینه در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از ۲۰ میلیون لیتر انواع مواد سوختی توسط تعاون روستایی میان روستاییان استان توزیع شده است.

صفایی در حوزه جهاد کشاورزی به نقش شبکه تعاون‌های روستایی در توزیع کالا‌های اساسی در مناطق صعب العبور و کم برخوردار استان اشاره کرد و گفت: با توجه به گستردگی این شبکه در نقاط مختلف استان حتی در آبادی‌ها و روستا‌های کم جمعیت، در سنوات گذشته بیشتر اقلام کالا‌های مصرفی و نهاده‌های کشاورزی و سوخت مورد نیاز روستانشینان توسط این تعاونی‌های روستایی تامین و توزیع شده که از این به بعد نیز می‌توان با تکیه به این پتانسیل و ظرفیت، نسبت به خدمات رسانی بیشتر به روستاییان و افزایش بهره وری در خرید و فروش محصولات کشاورزی و توزیع نهاده‌های دامی و کشاورزی و در نهایت افزایش تولید اقدام کرد.

وی با بیان اینکه شرکت‌های تعاونی روستایی در اکثر روستا‌های استان دارای انبار، فروشگاه توزیع مواد سوختی و مصرف و نیروی انسانی ماهر و با تجربه هستند، افزود: اکثر روستا‌هایی که سوخت و کالا‌های اساسی آن‌ها توسط شبکه تعاونی روستایی توزیع می‌شود بیشترین فاصله را از جهت بعد مسافت با مرکز شهرستان داشته و از آبادی‌ها و روستا‌های کمتر برخوردار محسوب می‌شوند.

مدیر تعاون روستایی استان اظهار داشت: فعالیت شرکت‌های تعاونی روستایی و خدمات رسانی آن‌ها میتواند اثر بسزایی در افزایش تولید محصولات کشاورزی و مهاجرت معکوس داشته باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷