افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 19 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33472 تعداد نوشته های امروز : 23×
دیدار مدیرکل صدا و سیما مرکز کرمانشاه با امام جمعه پاوه
27 مهر 1400 - 15:30
شناسه : 11075

به مناسبت هفته‌ وحدت مدیرکل و معاونان صدا و سیمای مرکز کرمانشاه با حاج ماموستا ملا قادر قادری  امام جمعه‌ پاوه دیدار کردند.

پ
پ

به گزارش افق کرمانشاه، دیدار مدیرکل صدا و سیما مرکز کرمانشاه با امام جمعه پاوهدر این دیدار  ماموستا قادری گفت: با توجه به شرایط خاص شهرستان پاوه  ضرورت دارد  تولید برنامه‌های فرهنگی در منطقه‌ اورامانات  به ویژه از سوی صدا و سیما تقویت شود.
وی با تاکید بر اثرگذاری صدا و سیما بر زندگی مردم تصریح کرد: صدا و سیما با تولید برنامه‌های شاخص و فاخر  به دنبال جذب مخاطب باشد  تا مردم مناطق مرزی کمتر به سمت شبکه‌های خارج از کشور بروند.
امام جمعه‌ پاوه با اشاره به تنوع قومی و زبانی و همزیستی مسالمت آمیز اقوام مختلف استان کرمانشاه در کنار هم گفت: نیاز است  صدا و سیما  به ویژه شبکه‌ استانی زاگرس  با تنوع بخشی و کیفی سازی برنامه هایش  پاسخگوی نیاز‌های مخاطبان رسانه‌ ملی شود.
ماموستا قادری افزود: با وجود ثبت جهانی شدن منظر فرهنگی هورامان  تاکنون  اقدامی خاص از سوی مدیران استان کرمانشاه برای بهره گیری از این فرصت مهم و ظرفیت ایجاد شده  صورت نگرفته است  که باید آن را غنیمت شمرده و به بهترین نحو  اورامانات را به ایران و جهان معرفی کرد.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه هم گفت: با توجه به مشترکات فرهنگی استان کرمانشاه با کشور عراق و وجود مرز مشترک با این کشور  صدا و سیمای مرکز کرمانشاه این ظرفیت و آمادگی را دارد  تولیداتی مشترک با عراق داشته باشد.
افشین امیری با اشاره به زندگی اقوام مختلف استان کرمانشاه در کنار هم تصریح کرد:  با این شرایط کار در رسانه به مراتب سخت است چرا که  همه‌ اقوام به درستی حقّ خود می‌دانند در رسانه دیده شوند.
وی افزود: علیرغم آنکه صدا و سیما پل ارتباطی میان مردم و مسئولان است، اما بودجه و اعتبارات آن  نسبت به سایر نهاد‌های فرهنگی  کمتر است.
امیری افزود: صدا و سیما ساخت مستند‌های فاخر  از فرهنگ و زیبایی‌های منطقه‌ی اورامانات را اولویت کار خود می‌داند و برای تحقق آن  نهاد‌های فرهنگی  باید در کنار صدا و سیما قرار گیرند.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه با اشاره به این که هم اکنون در شهرستان پاوه از  ۳۸ ایستگاه ماهواره‌ای فعال ۲۸ ایستگاه دیجیتال است و برای تبدیل ۱۰ ایستگاه آنالوگ به دیجیتال هم  ۲ میلیارد تومان اعتبار نیاز است گفت: در این شهرستان ۲۱ شبکه تلویزیونی قابل دریافت است و برای راه اندازی تی اس ۳ اچ دی منتظر تخصیص اعتبارات از سوی فرمانداری پاوه هستیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷