افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33476 تعداد نوشته های امروز : 1×
اصفهان زرد شد/ ۵ درصد تزریق روزانه واکسن به دز سوم اختصاص دارد
22 آبان 1400 - 18:17
شناسه : 12652

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به اینکه اصفهان به وضعیت زرد کرونایی رسیده است، گفت: ۵ درصد تزریق روزانه واکسن در مراکز واکسیناسیون برای دز سوم در نظر گرفته شده است.

پ
پ

پژمان عقدک در گفت‌وگو با خبرنگار افق کرمانشاه اظهار کرد: رنگ بندی وضعیت کرونا در استان اصفهان در ۸ماه گذشته به بهترین وضعیت رسیده است که از تاثیرات واکسیناسیون است. هیچ شهرستان قرمزی در استان اصفهان نداریم و دو شهرستان خور و برخوار آبی و شهرضا، اردستان و مبارکه نارنجی و بقیه شهرستانها از جمله اصفهان به وضعیت زرد رسیدند.

عقدک در ادامه با اشاره به دریافت واکسن در استان اصفهان گفت: تاکنون ۷۴ درصد جامعه دز اول و  ۵۷درصد هم دز دوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند و به ۶۷ درصد دانش آموزان هم دز نخست و ۴۰ درصد هم دز دوم واکسن کرونا تزریق شده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: تاکنون ۱۷ هزار دز سوم واکسن کرونا در استان اصفهان تزریق شده است که شامل کادربهداشت ودرمان، افراد سالمند و مبتلا به بیماری خاص برای تزریق دز سوم واکسن فراخوان شده اند. ۵ درصد تزریق روزانه واکسن در مراکز واکسیناسیون برای دز سوم در نظر گرفته شده است.

۴۸ 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷