افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 19 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33472 تعداد نوشته های امروز : 23×
استاندار کرمانشاه حکم انتصاب چهار شهردار را امضا کرد
29 آبان 1400 - 20:51
شناسه : 13150

کرمانشاه – ایرنا- استاندار کرمانشاه عصر شنبه در احکام جداگانه‌ای شهرداران چهار شهر پاوه، جوانرود، نوسود و سرمست را منصوب کرد.

پ
پ

به گزارش ایرنا؛ در احکام جداگانه‌ای که به امضای «هوشنگ بازوند» رسیده است؛ سالم مرادی به عنوان شهردار پاوه، هوشیار امامی شهردار جوانرود، دانا رحیمی شهردار نوسود و جواد محمدی به عنوان شهردار سرمست منصوب شدند.

در متن احکام جداگانه انتصاب این چهار شهردار آمده است: در اجرای تبصره ٣ ذیل بند یک ماده (٨٠) قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب ١٣٧۵.٣.١ و اصلاحات بعدی و با توجه به پیشنهاد شوراهای اسلامی شهر به موجب این حکم به سمت شهردار منصوب می شوید.

در ادامه این احکام آمده است: امید است با استعانت از پروردگار یکتا و با رعایت موازین و مقررات قانونی، مراقبت در انضباط مالی، مطالعه و بهره گیری از همه ظرفیت ها و کوشش برای تدوین برنامه راهبردی توسعه گرا، ایجاد محیط سالم شهری و نیل به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق باشید.

در پایان این احکام آمده است: توفیقات روز افزون شما را در ایفای کامل مسوولیت محوله از خداوند متعال مسألت دارم.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت ۳۴ شهر دارد. استاندار کرمانشاه ۱۲ مهرماه امسال نیز در احکام جداگانه‌ای شهرداران ۶ شهر هلشی، بانه وره، کرندغرب، شروینه، میرآباد و گهواره را منصوب کرد.

در این احکام؛ «سهراب کریمی» به عنوان شهردار هلشی، «امید محمدی» شهردار بانه‌وره، «فرامرز احمدیان فر» شهردار کرند غرب، «اسماعیل نظری» شهردار شروینه، «عثمان نصیری» شهردار میرآباد و «اردشیر فاتحی» به عنوان شهردار گهواره منصوب شدند.

همچنین استاندار کرمانشاه چهارم آبان نیز در احکام جداگانه‌ای شهرداران پنج شهر صحنه، باینگان، ازگله، گودین و قلعه را منصوب کرد.

در این احکام جداگانه؛ «کیومرث اسدی» به عنوان شهردار صحنه، «جلیل نویدی» شهردار باینگان، «تحسین نظری» شهردار ازگله، «علی اصغر نیکانی پور» شهردار گودین و «علی جعفری» به عنوان شهردار قلعه منصوب شدند.

تاکنون حکم انتصاب ۱۵ شهردار استان کرمانشاه توسط استاندار امضا شده است. 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷