افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33476 تعداد نوشته های امروز : 1×
تاکید استاندار کرمانشاه بر رعایت جدی شیوه نامه‌های بهداشتی
26 دی 1400 - 9:29
شناسه : 16820

استاندار کرمانشاه خواستار مشارکت بیشتر مردم برای قطع زنجیره انتقال کرونا شد و گفت: تنها با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی امکان کنترل بیماری فراهم می شود.

پ
پ

به گزارش افق کرمانشاه، بهمن امیری مقدم در حاشیه جلسه ستاد ملی کرونا که به ریاست رئیس جمهور و با تاکید استاندار کرمانشاه بر رعایت جدی شیوه نامه‌های بهداشتیحضور استانداران، روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور و اعضای ستاد ملی کرونا به صورت ارتباط تصویری برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به مطرح شدن موضوع بازگشایی مدارس و مراکز آموزش عالی در ستاد ملی کرونا، در استان نیز باید شرایط بازگشایی مدارس فراهم شود، زیرا آموزش حضوری سبب ارتقای کیفیت آموزش می‌شود.

وی افزود: آموزش و پرورش باید تمهیدات لازم را برای جلوگیری از افت تحصیلی دانش آموزان پیش بینی کند.

امیری مقدم با تشریح وضعیت مناسب استان در خصوص کنترل بیماری کرونا گفت: خوشبختانه مردم استان تا کنون با رعایت اصول بهداشتی به کنترل بیماری کرونا کمک کردند که امیدواریم با همراهی بیشتر مردم در استفاده از ماسک و تزریق واکسن شاهد بهبود شرایط در آینده نیز باشیم.

استاندار کرمانشاه بیان داشت: بخش قابل توجهی از مردم استان نوبت اول و دوم واکسن را ترزیق کردند و استان در این زمینه شرایط مناسبی دارد و از مردم استان می‌خواهیم که نسبت به ترزیق دوز سوم نیز اقدام کنند تا استان از لحاظ گسترش سلامت و کنترل بیماری کرونا وضعیت بهتری پیدا کند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷