افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33477 تعداد نوشته های امروز : 2×
افتتاح ۴۹ طرح عمرانی، کشاورزی و خدماتی در استان کرمانشاه
16 بهمن 1400 - 16:29
شناسه : 18055

در پنجمین روز از دهه فجر ۴۹ طرح عمرانی، کشاورزی و خدماتی در استان کرمانشاه به بهره برداری رسید.

پ
پ

به گزارش افق کرمانشاه، امروز در شهرستان کرمانشاه دو طرح پرواربندی گوساله ۵۰ رأسی با اشتغالزایی ۳ نفر و افتتاح ۴۹ طرح عمرانی، کشاورزی و خدماتی در استان کرمانشاهمجتمع گلخانه‌ای با مساحت ۱۰ هزار متر مربع و اشتغالزایی ۱۳ نفر به بهره برداری رسید.

در گیلانغرب نیز ۸ طرح سیستم‌های آبیاری با پوشش ۶ هکتار از مزارع، کارخانه‌ی تولید پودر بیتومین گورسفید با ظرفیت تولید ۱۵ هزار تن در سال و اشتغالزایی ۱۴ نفر، ۳ واحد مسکونی ویژه مددجویان و ساماندهی و بهینه سازی معابر افتتاح شد.

کنگاوری‌ها هم روبان افتتاحیه‌ی ۷ طرح اسفالت و بهینه سازی معابر شهر گودین، تکمیل ساختمان شهرداری این شهر، بوستان بازی کودکان، طرح هادی روستای قارلق بزرگ و مجموعه‌ی ورزشی روستایی مزین را قیچی کردند.

در شهرستان قصرشیرین هم هفت طرح شامل طرح‌های عمران شهری، بهسازی و آسفالت معابر روستایی و کارگاه فیلتر سازی خودرو با اشتغالزایی ۳ نفر به بهره برداری رسید.

امروز همچنین ۵ طرح آبرسانی روستایی مجتمع آب باریک با پوشش ۸۰۰ خانوار و طرح مخابراتی اینترنت پر سرعت روستای سردهلق در شهرستان صحنه به بهره برداری رسید.

روانسری‌ها هم شاهد افتتاح ۵ طرح برق رسانی به روستای (بزاولی)، اصلاح شبکه‌های برق منطقه، روشنایی معابر و توسعه‌ی پست هوایی بودند.

در شهرستان سنقر و کلیایی نیز طرح گازرسانی به ۴ واحد تولیدی صنعتی و طرح‌های عمران شهری، مسجد روستای ده شیخ با ۳۰۰ متر مربع مساحت، راه روستایی و فاضلاب کشی روستایی به بهره برداری رسید.

همچنین در سرپلذهاب طرح ساماندهی و اسفالت معابر و سایت بی تی اس مخابراتی روستای گنجوره افتتاح شد.

در شهرستان هرسین نیز ۲ طرح پرواربندی دام، طرح بسته بندی مواد غذایی و یک سالن ورزشی با اشتغالزایی مستقیم ۲۱ نفر به بهره برداری رسید.

در مجموع برای اجرای این طرح‌ها بیش از ۸۸۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

همچنین امروز کلنگ ساخت کارخانه‌ی بسته بندی خشکبار در هرسین با ۱۲ نفر اشتغالزایی و ۳ باب مدرسه‌ی دو کلاسه‌ی روستایی در سنقروکلیایی با ۹۰ میلیارد ریال اعتبار به زمین زده شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷