افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33476 تعداد نوشته های امروز : 1×
پیام تبریک استاندار کرمانشاه به مناسبت عید سعید فطر
13 اردیبهشت 1401 - 19:30
شناسه : 22901

استاندار کرمانشاه در پیامی عید سعید فطر، عید بندگی، عبودیت، ‌همبستگی تجلی ایمان، معرفت، وحدت و همدلی» را به همه مسلمانان به ویژه مردم مومن و قدرشناس استان کرمانشاه تبریک گفت.

پ
پ

به گزارش افق کرمانشاه، پیام تبریک استاندار کرمانشاه به مناسبت عید سعید فطردر متن پیام تبریک بهمن امیری مقدم آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم 

فرا رسیدن فرخنده عید سعید فطر، عید بندگی و عبودیت، رحمت و‌مغفرت، تجلی وحدت و همدلی بر عموم مسلمانان و مردم شریف استان تبریک و تهنیت باد.

در ماه ضیافت الهی، ماه فرصت ها و روزهای صیام، سفره همدلی مردم مومن این دیار به لطف پروردگار گسترده تر شد و احسان و نیکوکاری مردم در کنار عبادات خالصانه و مناجات های عارفانه را شاهد بودیم که امید است سعادت و توفیق بهره مندی از این ماه پرفیض و برکت و موعد پاداش نیکوکاران نصیب همگان شده باشد. 

مردم مومن استان با انسجام، وحدت، همدلی و اتحاد همگام و همراه با حضور پرشکوه در راهپیمایی روز قدس، فریاد ظلم‌ستیزی و دفاع از مردم مقاوم و مظلوم را به گوش جهانیان رساندند و یکپارچگی و همبستگی بی نظیری را به نمایش گذاشتند.

در پایان این ماه پر خیر و برکت که عید کرامت و شکرگزاری است برای مردم متدین و قدرشناس استان سرافراز کرمانشاه آرزوی سربلندی و توفیق دارم و با همدلی، همراهی، مشارکت مردم و حمایت دولت مردمی در مسیر تحقق اهداف پیش بینی شده با توانایی برگرفته از تلاوت و نیایش و با امید و تلاش بیشتر گام برداشته و برای حل مشکلات استان و آرامش مردم کوششی مستمر خواهیم داشت.

از درگاه احدیت برای همه مردم شریف و خدمتگزاران صدیق و خدوم نظام مقدس جمهوری اسلامی آرزوی توفیق روزافزون و سلامتی و سربلندی دارم.

بهمن امیری مقدم 

استاندار کرمانشاه 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷