افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33476 تعداد نوشته های امروز : 1×
29 اردیبهشت 1401 - 20:31
شناسه : 23655

استاندار کرمانشاه از مدیران استانی و استان‌های معین خواست با شناسایی نیاز‌ها و امکانات مورد نیاز برای خدمات رسانی شایسته به زوار حسینی پای کار بیایند.

پ
پ

به گزارش صدا و سیما مرکزکرمانشاه، در کمیته تامین زیرساخت‌های اربعین پیش بینی شد: در اربعین امسال پس از دوسال محدودیت کرونایی بیش از دو میلیون زائر اربعین حسینی از خط مرزی استان کرمانشاه تردد کنند.
استاندار کرمانشاه در نشست امروز از مدیران استانی و استان‌های معین خواست با شناسایی نیاز‌ها و امکانات مورد نیاز برای خدمات رسانی شایسته به زوار حسینی پای کار بیایند.
۵ استان همدان، کردستان، قزوین، گیلانغرب و اردبیل استان‌های معین کرمانشاه در پذیرایی زوار حسینی هستند
استاندار کرمانشاه از حضور نیافتن نماینده استان‌های اردبیل و قزوین در نشست امروز گله‌مند بود.
به گفته امیری مقدم زیرساخت‌ها در مرز سومار هم برای رفاه بیشتر زوار اربعین حسینی در حال تکمیل است و در تلاش می‌شود تا مسیر دوم تردد زوار در استان کرمانشاه باشد.
محمد باقر محمدی معاون عملیات امداد و نجات هلال احمر کشور هم از ایجاد پایگاه‌های ویژه امدادی در کنار پایگاه‌های ثابت استانی خبر داد.
وی با اشاره به ضرورت خدمات امداد هوایی ایجاد آشیانه بالگرد امدادی را ضروری دانست و هماهنگی بیشتر با مراکز درمانی استان در حوادث احتمالی در مسیر اربعین را خواستار شد.
مرادی مشاور وزیر نیرو در این کمیته گفت: پست دوم برق قصرشیرین در حال تکمیل است و کار ساخت کارخانه بسته بندی آب در مسیر اربعین در استان به خوبی پیش می‌رود.
وی تصریح کرد: احداث این کارخانه می‌تواند آب سالم مورد نیاز اربعین در مرز‌های خسروی و ایلام را تامین کند و در بحران‌های اجتماعی در منطقه مورد استفاده قرار گیرد.
بر اساس گزارش‌های کمیته تامین زیرساخت‌های اربعین در کرمانشاه، امکانات اینترنت و تلفن در مسیر زوار اربعین تامین و در پارکینگ‌ها هم حداکثر پذیرش ۴۵ هزار خودرو و ۳۰۰ اتوبوس فراهم شده است.
همچنین در این مسیر، استقرار ۱۰ دستگاه خودپرداز بانکی، تکمیل روشنایی در پارکینگ‌ها و اردوگاه‌های اسکان، پراکندگی مناسب موکب‌ها واستقرار کمیته تامین زیرساخت‌های اربعین استان کرمانشاه اعلام شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷