افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33477 تعداد نوشته های امروز : 2×
حضور مدیرکل حج و زیارت کرمانشاه  امروز در مرکز سامد ۱۱۱
11 خرداد 1401 - 11:29
شناسه : 24269

در راستای پاسخگویی به درخواست‌های مردمی امروز چهار شنبه یازدهم خرداد مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه باحضور در مرکز سامد ۱۱۱ به پرسش های شهروندان پاسخ می دهد .

پ
پ

به گزارش صدا و سیما مرکزکرمانشاه ، حضور مدیرکل حج و زیارت کرمانشاه در مرکز سامد ۱۱۱در راستای پاسخگویی به درخواست‌های مردمی در بستر سامانه سامد (سامانه اکترونیکی ارتباط مردم و دولت) و تأکیدات استاندار مبنی بر تسریع در انتقال مشکلات و نظرات مردم به مدیران مربوطه و پاسخگویی به درخواست‌ها و مشکلات هم استان‌های کرمانشاهی برنامه ارتباط مردم با مسئولین در بستر سامد چهارشنبه (یازده خرداد) با حضور سعید کریمی‌خو مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه در مرکز سامد برگزار خواهد شد.

در همین راستا شهروندان استان کرمانشاه می‌توانند امروز چهارشنبه یازده خرداد از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۲ با شماره ۱۱۱ تماس گرفته و پیشنهادات، انتقادات، شکایات و درخواست‌های خود را به‌طور مستقیم با سعید کریمی‌خو مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه مطرح کنند.
ارتباط از طریق سامانه سامد به‌منظور ایجاد بستری مناسب برای برقراری ارتباط دو سویه میان مسئولان و مردم با هدف عدالت محوری، پاسخ‌گویی سریع به شکایات و مطالبات مردمی، کاهش مراجعات، جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه مردم انجام می‌شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷