افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33476 تعداد نوشته های امروز : 1×
مراکز خرید و فروش پرندگان در برابر بیماری‌ها کنترل می‌شوند
06 تیر 1401 - 12:29
شناسه : 25391

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری کرمانشاه گفت: مراکز خرید و فروش پرندگان شهر کرمانشاه ، ازجمله نقاط بحرانی در کنترل بیماری‌های طیور است که باید کنترل نظارت و کنترل شوند.

پ
پ

به گزارش صداوسیما مرکزکرمانشاه،مراکز خرید و فروش پرندگان در برابر بیماری‌ها کنترل می‌شوند مهندس برومند نامداری اظهار داشت: از جمله نقاط بحرانی در کنترل بیماری‌های طیور، مراکز خرید و فروش و نگهداری پرندگان محلی و زینتی است.
وی افزود: به دلیل نگهداری توامان پرندگان با حساسیت‌های مختلف و مجاورت آن‌ها با محیط‌های شهری می‌تواند مشکلاتی در این زمینه ایجاد نماید.
معاون شهردار کرمانشاه تصریح کرد: با پیگیری و اجرای ضوابط و مقررات بهداشتی تلاش می‌شود از احتمال بروز مشکلات بهداشتی و بیماری‌های خطرناک مشترک بین انسان و دام که از پرندگان و حیوانات خانگی امکان انتقال به انسان را دارد جلوگیری به عمل آید.
نامداری با بیان اینکه آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان یکی از بیماری‌های خطرناک پرندگان است که به عنوان بیماری مشترک میان انسـان و حیـوان شـناخته شده و مبارزه با آن در دنیا بسیار مورد توجه قرار گرفته است گفت: این بازدید از تمامی پرنده فروشی‌های سطح شهر صورت گرفت و علاوه بر بازدید به پرنده فروشی‌ها در مورد علائم بیماری آنفلوآنزای فوق حاد و همچنین روش مواجه با این بیماری تذکرات لازم داده شده است

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷