افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33476 تعداد نوشته های امروز : 1×
درخواست هزار میلیارد تومان برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام درمانی در سفر رئیس جمهور
22 تیر 1401 - 16:30
شناسه : 26094

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: قرار است این اعتبار برای تکمیل و تجهیز بیمارستان‌های نیمه تمام استان، تکمیل دانشکده‌ها و تکمیل پایگاه‌های فوریت‌ها و مراکز بهداشت و افزایش تخت‌های بیمارستانی هزینه شود.

پ
پ

به گزارش صداوسیما مرکزکرمانشاه، درخواست هزار میلیارد تومان برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام درمانی در سفر رییس جمهوردرخواست هزار میلیارد تومان برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام درمانی در سفر رئیس جمهور دکتر قباد محمدی گفت: پیگیری تکمیل بیمارستان رادیوتراپی و شیمی درمانی استان و همچنین تکمیل فاز دو بیمارستان سرپل ذهاب با ۸۰ تخت هم از جمله خواسته‌های ما در این سفر است.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: تکمیل بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی در سه سال و همچنین تکمیل بیمارستان دالاهو در دو سال و تکمیل بیمارستان ۶۴ تختخوابی روانسر را هم در این مدت برای این سفر درخواست کرده ایم.
به گفته وی پروژه‌های تکمیل اورژانس بیمارستان طالقانی و بیمارستان امام خمینی (ره) و نیز پروژه تکمیل اورژانس بیمارستان اسلام آباد غرب و راه اندازی کلینیک ویژه این بیمارستان از جمله خواسته‌های مهم دیگر دانشگاه در این سفر است.
محمدی اضافه کرد: تکمیل مگا آی سی یو بیمارستان فارابی با ۲۵ تخت و بهسازی دو بخش بیمارستان طالقانی با ۷۰ تخت و همچنین تکمیل پروژه خوابگاه ۴۰۰ نفره دانشگاه از دیگر خواسته‌های ما در این سفر است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷