افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33477 تعداد نوشته های امروز : 2×
رعایت عفاف و حجاب از سوی مردان و زنان لازمه امنیت اجتماعی در جامعه است +فیلم
01 مرداد 1401 - 9:29
شناسه : 26428

نمایندگی، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در خطبه‌های نماز جمعه امروز با تاکید بر لزوم ترویج بیش از پیش ارزش‌ها و الگو‌های ایرانی اسلامی گفت: رعایت عفاف و حجاب از سوی مردان و زنان لازمه امنیت اجتماعی در جامعه است.

پ
پ

به گزارش صدا و سیما مرکزکرمانشاه ، رعایت عفاف و حجاب از سوی مردان و زنان لازمه امنیت اجتماعی در جامعه استآیت الله علما با اشاره به پیامد‌های مهم و زیان بار عدم رعایت حجاب و عفاف در جامعه تصریح کرد: قرآن از زنان می‌خواهد برای ارزشمند شدن با حجاب در جامعه حاضر شوند .
وی با بیان اینکه اغلب فساد‌های اخلاقی و اجتماعی در جامعه از سوی معاندان برنامه ریزی شده و برای ضربه زدن به انقلاب و فرهنگ اصیل اسلامی است خواستار ترویج بیش از پیش ارزش‌ها و الگو‌های ایرانی اسلامی و حمایت همگانی از حجاب اسلامی بانوان شد.
نمایندگی، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در خطبه‌های نماز جمعه امروز با بیان اینکه تقوا تنها چیزی است که انسان را نگه می‌دارد گفت ما باید در همه امور را بر اساس تقواالهی انجام دهیم.
آیت الله علما با اشاره به دیدار اخیر رهبر انقلاب و روسای جمهور روسیه و ترکیه افزود: رهبر جمهوری اسلامی ایران مطالب لازم را به هرکدام از سرانی که در این نشست شرکت کرده بودند توجه دادند و حفظ کشور سوریه را لازم دانستند و بر ایستادگی در برابر اسرائیل تاکید کردند.
آیت الله علما همچنین با اشاره به ۵ مرداد سالروز آغاز عملیات غرور آفرین مرصاد افزود: با پیروزی رزمندگان اسلام در عملیات مرصاد بار دیگر به جهان ثابت شد جمهوری اسلامی ایران در سخت‌ترین و پیچیده‌ترین شرایط نیز قادر خواهد بود بهترین و سریعترین واکنش را علیه متجاوزان نشان دهد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷