افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33476 تعداد نوشته های امروز : 1×
مداحان “عاشورای امروز” را به مردم معرفی کنند/ آمریکا و اسراییل شمر زمانه هستند
02 شهریور 1401 - 0:25
شناسه : 28226

استاندار کرمانشاه با اشاره به رسالت سنگین مداحان و پیرغلامان حسینی گفت: مداحان باید عاشورای امروز و شمر زمانه را به مردم و جوانان معرفی کنند.

پ
پ

بهمن امیری مقدم در آیین افتتاحیه اجلاس بین المللی تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی که عصر امروز(اول شهریور) با حضور ۳۰۰ مهمان داخلی و خارجی در محل کاروانسرای عباسی برگزار شد، با تقدیر از تمام پیرغلامان و خادمان حسینی، به مسئولیت سنگین این قشر از جامعه اشاره کرد و افزود: مداحان و پیرغلامان باید ضمن بیان وقایع عاشورای سال ۶۱ هجری قمری، عاشورای امروز را برای مردم و جوانان تبیین کنند.

امیری مقدم گفت: همه روزها عاشورا و همه جا کربلاست و مداحان  باید زمان شناسی و دشمن شناسی را به جوانان یاد دهند.

استاندار کرمانشاه اظهار کرمانشاه کرد: آمریکا و رژیم صهیونیستی شمر زمانه ما هستند و باید چهره پلید آنها بر همگان آشکار شود.

امیری مقدم گفت: شمر و حرمله امروز داعش است که با پشتوانه استکبار جهانی در حال قتل عام مسلمانان است.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: مداحان امام شناسی را هم باید در دستور کار قرار دهند تا مردم نسبت به حقایق آگاه شوند، چرا که تاریخ مکررا در حال تکرار است.

امیری مقدم گفت: بطور مثال در همین زمانه برخی تا دیروز در صف اول انقلاب بودند اما امروز در مقابل ارزش های انقلابی و اسلامی و در کنار دشمنان ملت ایستاده و موضع گیری می‌کنند.

وی افزود: این وظیفه مداحان و شاعران حسینی است که مردم و جوانان را با عاشورای زمان خود آشنا کنند.

استاندار کرمانشاه گفت: امروز همه رسالت های مختلفی دارند، برخی رسالت “حسینی” دارند و برخی “زینبی” و هرکس باید به رسالت خود آگاه شده و بدان عمل کند.

استاندار کرمانشاه رسالت اصلی همه را “جهاد تبیین” عنوان کرد و افزود: امروز رهبر انقلاب “جهاد تبیین” را واجب عینی عنوان کرده که بر همگان واجب است و هیچ شک و شبهه ای در آن نیست.

امیری مقدم در ادامه با اشاره به برپایی مقدمات برگزاری نوزدهمین اجلاس تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی در کوتاهترین زمان ممکن گفت: حدود دو ماه و نیم است که پرچم اجلاس تحویل استان شده، اما در همین مدت کوتاه توانسته ایم تمام مقدمات آن را فراهم کنیم.

استاندار کرمانشاه گفت: همه به عشق امام حسین (ع) پای کار آمده و در مدتی کوتاه استان را برای میزبانی از پیرغلامان و خادمان حسینی مهیا کرده اند.

وی به بازگشایی مرز خسروی هم اشاره کرد و افزود: تمام مقدمات در استان و نیز در مرز خسروی برای میزبانی زوار اربعین فراهم شده و امیدواریم امسال با حضور زوار حسینی، کرمانشاهیان بتوانند همانند گذشته میزبان شایسته زوار باشند.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷