افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 23 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33553 تعداد نوشته های امروز : 28×
حوزه هنری استان از مفاهیمی که بیانگر ارزش های جامعه ماست حمایت می کند
03 شهریور 1401 - 12:41
شناسه : 28407
معاون فرهنگی حوزه هنری استان کرمانشاه در خصوص نمایش «پیکره کشی» به کارگردانی هنرمند ارزشی وتوانمند کرمانشاهی«هواس پلوک» اظهار کرد: پیکره کشی عنوان نمایشی است به کارگردانی هنرمند شهیر وتوانمند «هواس پلوک» که پس از رعایت استاندارد های فنی و اصلاحیه پایانی و تصویب شورای مربوطه و کسب مجوزهای لازم آماده اجرای نمایش شد. حوزه هنری استان از مفاهیمی که بیانگر ارزش های جامعه ماست ونیز ارزش‌هایی که مورد هجمه قرار گرفته را با زبان هنرارائه ومورد حمایت قرار می دهد.
پ
پ

به گزارش افق کرمانشاه، صابر سروش معاون فرهنگی حوزه هنری استان کرمانشاه در ادامه افزود: محتوای این نمایش به ماجرای استعمار انگلستان در عصر پهلوی با دستمایه ی مواد مخدر که بخشی از کرمانشاه را مبتلا کرد اشاره می کند و منطبق با واقعیت های جامعه ی آن روز ماست.

سروش بیان نمود: گروه های مردمی وهیئات مذهبی در کرمانشاه با نیم نگاهی به روحیه پهلوانی و جوانمردی علیه استعمار انگلستان قیام کرده وبه مبارزه برمی خیزند.

وی گفت: بسیاری از نقش ها و شخصیت های نمایش واقعیت خارجی دارند.

معاون فرهنگی حوزه هنری استان کرمانشاه تصریح کرد: حوزه هنری استان از مفاهیمی که بیانگر ارزش های جامعه ماست ونیز ارزش‌هایی که مورد هجمه قرار گرفته را با زبان هنرارائه ومورد حمایت قرار می دهد.

صابر سروش در پایان گفت: نمایش ارزشمند « پیکره کشی» از ۳۰ مرداد ماه تا ۸شهریور ماه سال جاری در سالن سینمایی تئاتر شهر اجرا می شود.

گفتنی است تاکنون سه مرحله از این نمایش در سه شب اجراشده و علاقه مندان وهم استانی های عزیز می توانند هفت مرحله دیگر از این نمایش را ببینند.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷