افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33476 تعداد نوشته های امروز : 1×
تغذیه و اسکان روزانه بالغ بر ۱۰۰ هزار نفر از زوار اربعین در موکب‌های استان
21 شهریور 1401 - 0:08
شناسه : 29795

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه از تغذیه و اسکان روزانه بالغ بر ۱۰۰ هزار نفر از زوار اربعین در موکب‌های کرمانشاه خبر داد.

پ
پ

بهمن صحرایی اظهار کرد: علاوه بر ۱۰۰ هزار نفری که روزانه در موکب‌های استان اسکان شبانه داشته و یا با شام و صبحانه و یا نهار پذیرایی می‌شوند، روزانه ده‌ها هزار نفر به صورت گذری از موکب‌های استان عبور کرده و با آب، شربت، چای و میان وعده پذیرایی می‌شوند.

صحرایی با بیان اینکه هم اکنون ۱۹۵ موکب شناسنامه دار در سطح استان در حال پذیرایی، تغذیه و اسکان زوار اربعین هستند، گفت: سه موکب استان کرمانشاه هم در محدوده مرز خسروی، نقطه صفر مرزی و منذریه برپا شده است.

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه اضافه کرد: علاوه بر این‌ها ۳۰ موکب دیگر از سوی مردم استان کرمانشاه در مسیر نجف به کربلا و به‌ویژه شهر کربلا مستقر شده و خدمات رسانی به زوار اباعبدالله (ع) را برعهده دارند.

وی در ادامه با اشاره به پای کار آمدن خیرین برای تقویت موکب‌های استان گفت: هیچ کمبودی در موکب‌ها برای پذیرایی از زوار پیاده‌روی اربعین در استان نداریم.

وی اشاره‌ای هم به فعال شدن موکب‌های استان در مسیر بازگشت زوار اربعین داشت و گفت: موکب‌های استان تا ۳۰ شهریور در مسیر برگشت زوار، پذیرایی از زوار اربعین را ادامه خواهند داد.

صحرایی یادآور شد: بیش از ۵۰ درصد ظرفیت موکب‌های استان برای خدمات رسانی به زوار اربعین در مسیر برگشت اختصاص داده شده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷