افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33476 تعداد نوشته های امروز : 1×
باز هم افزایش قیمت مرغ در کرمانشاه
17 مهر 1401 - 11:25
شناسه : 31398

قیمت مرغ گرم در بازار کرمانشاه باز هم افزایش پیدا کرده و پنج هزار تومانی گرانتر از نرخ مصوب به دست مصرف کنندگان می رسد.

پ
پ

در حالیکه قیمت مصوب فروش مرغ گرم بر اساس اعلام دولت، کیلویی ۵۹ هزار و ۸۰۰ تومان است، مشاهدات میدانی از مغازه‌های سطح شهر کرمانشاه حاکی از آن است که قیمت عرضه هر کیلوگرم مرغ گرم به ۶۵ هزار تومان رسیده است. 

یکی از مغازه‌داران مرغ فروشی شهر کرمانشاه در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه مرغ از کشتارگاه به قیمت ۶۳ هزار و ۵۰۰ تومان به درب مغازه‌اش رسیده، گفت: به ما اعلام شده که باید مرغ را با قیمت هرکیلوگرم ۶۵ هزار تومان بفروشیم.

 او برای اثبات ادعای خود در مورد قیمت خرید مرغ از کشتارگاه، فاکتور خرید امروز خود را هم نشان داد و گفت: به ما اعلام کرده‌اند که باید مرغ را با قیمت هر کیلوگرم ۶۵ هزار تومان بفروشیم.

باز هم افزایش قیمت مرغ در کرمانشاه

وی این را هم گفت که هم‌اکنون به ازای هر کیلوگرم فروش مرغ تنها ۱۵۰۰ تومان سود می کنیم که این میزان سود اصلا به صرفه نیست.

وی اشاره‌ای هم به کاهش تقاضای مردم برای خرید مرغ داشت و گفت: در حالی که تا هفته‌های پیش روزانه ۱۰۰ کیلوگرم مرغ گرم از کشتارگاه برای فروش روزانه می خریدم، هم اکنون این میزان خرید را به ۷۰ کیلوگرم رسانده ام.

یکی دیگر از مغازه‌داران مرغ فروشی کرمانشاه هم با اشاره به کاهش شدید قدرت خرید مردم، گفت: در حالی که تا قبل از اعلام نرخ مصوب ۵۹ هزار و ۸۰۰ تومان برای هر کیلو مرغ روزانه بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ کیلوگرم مرغ می فروختم، این میزان هم اکنون به ۶۰ تا ۷۰ کیلوگرم رسیده است.

منصور کاکایی مدیر بازرسی و نظارت سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه نیز در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه قیمت رسمی مرغ تا این لحظه ۵۹ هزار و ۸۰۰ تومان است، به این توضیح اکتفا کرد که با قیمت‌های نامتعارف فروش مرغ در بازار برخورد می شود.

باز هم افزایش قیمت مرغ در کرمانشاه

 انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷