افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33476 تعداد نوشته های امروز : 1×
ایران به قدرتی بلامنازع در منطقه تبدیل شده است
13 آبان 1401 - 17:25
شناسه : 33050

نماینده ولی در استان و امام جمعه کرمانشاه ایران را قدرتی بلامنازع در منطقه خواند و گفت: کشورمان از آشوب های اخیر هم به مانند فتنه های گذشته عبور خواهد کرد. 

پ
پ

آیت الله مصطفی علما در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته(۱۳ آبان) کرمانشاه، بااشاره به سالروز ۱۳ آبان به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، اظهار کرد: آمریکا هرساله از گرامیداشت این روز در بین دانش آموزان، دانشجویان و مردم ایران عصبانی می شود، چراکه زمانی این سرزمین جولانگاه آمریکایی ها بود و پس از این اتفاق آنها را از کشورمان بیرون کردیم. 

وی با بیان اینکه آمریکایی ها به دروغ تسخیر لانه جاسوسی را سرآغاز چالش بین ایران و خودشان می دانند، گفت: اینکه آمریکایی ها ادعا می کنند شروع دشمنی ما با آنها از  تسخیر لانه جاسوسی بوده یک دروغ است، چراکه شروع این دشمنی به حدود ۷۰ سال پیش برمی گردد. 

نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: آمریکایی ها در ۲۸ مرداد سال ۱۳۳۲ زمانی که نه ولایت فقیهی بود و نه اسلامی در ایران حاکم بود، دولت مصدق را که فردی ملی گرا بود و مردم همه او را می خواستند، با یک کودتا سرنگون کرد و این آغاز دشمنی ها با مردم ایران بود. 

وی یادآورشد: پس از آن نیز آمریکایی ها در سرکوب اعتراضات حق طلبانه مردم در پیش از انقلاب، وقوع هشت سال جنگ تحمیلی و بمباران شهرها و مردم ما، حمایت از فتنه ها و آشوب ها، شهادت سردار سلیمانی و امروز هم حمله به نیروهای حافظ نظم و امنیت و بسیجیان و طلاب دست داشته اند.

آیت الله علما با تاکید براینکه همه اینها باید برای نسل جدید بازگو شود، گفت: باید برای این نسل توضیح دهیم که چه بودیم و چه شده ایم و از یک کشور وابسته به یک قدرت بزرگ تبدیل شده ایم. 

وی در ادامه تاکید کرد: دشمن با اغتشاشات و ناامنی های اخیر می‌خواست به کشور ما ضربه بزند، اما نمی داند که ایران مانند کوه ایستاده است و از چنین حوادثی هم عبور خواهد کرد. 

امام جمعه کرمانشاه در پایان خاطرنشان کرد: ایران اکنون به یک قدرت بلامنازع تبدیل شده است. 

انتهای پیام 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷