افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33476 تعداد نوشته های امروز : 1×
مربیان فوتبال کرمانشاه به اردوی تیم‌های ملی پایه راه پیدا می‌کنند
14 آبان 1401 - 17:25
شناسه : 33094

رئیس هیات فوتبال کرمانشاه از پیگیری برای حضور مربیان فوتبال کرمانشاه در اردوهای تیم های ملی پایه به عنوان کارآموز و دستیار خبر داد.

پ
پ

علیرضا محبی زنگنه در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به سفر رئیس کمیته آموزش و دپارتمان جوانان فدراسیون فوتبال به استان، اظهارکرد: در سفر آقای جباری به کرمانشاه نشستی را با ایشان و مدیران باشگاه های رده های پایه استان و استعدادیاب های فوتبال بانوان برگزار کردیم.

وی ادامه داد: در این نشست از ایشان درخواست کردیم تا به منظور تقویت مربیان رده های پایه استان زمینه ای فراهم شود تا مربیانی که از سوی هیات معرفی می شوند، به عنوان دستیار و کارآموز در کنار تیم های رده پایه کشور بکارگیری شوند که این مسئله مورد موافقت قرار گرفت.

محبی زنگنه در ادامه عنوان کرد: از طرفی به آقای جباری اعلام کردیم در صورتی که فدراسیون هزینه اردوهای تیم های ملی رده های پایه را تقبل کند، ما آماده میزبانی از این اردوها هستیم که قرار شد این مسئله در هیات رئیسه فدراسیون مورد بررسی قرار گیرد.

به گفته این مسئول، مدیران باشگاه های رده های پایه استان نیز در این نشست، به بیان برخی از مشکلات خود پرداختند و در پایان هم از باشگاه های برتر استان در مسابقات کشوری تقدیر  شد.

رئیس هیات فوتبال استان کرمانشاه تصریح کرد: همچنین باتوجه به وجود زیرساخت های مناسبی که در استان در بحث فوتبال وجود دارد و بازدیدهایی که رئیس کمیته آموزش فدراسیون از آنها داشت، مقرر شد میزبانی دوره های مربیگری سطح A آسیا به کرمانشاه داده شود.

وی یادآورشد: این دوره ظرفیت حضور ۲۴ نفر را دارد که در تلاشیم شرکت کنندگان تماما از استان کرمانشاه باشند.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷