افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 19 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 33472 تعداد نوشته های امروز : 23×
“تانا” 9 آذر در کرمانشاه برگزار می‌شود
22 آبان 1401 - 11:25
شناسه : 33558

رویداد “توسعه و ارتقا زیست بوم نوآوری استان کرمانشاه” -تانا- با حضور شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور و نیز صاحبان صنایع کشاورزی و تبدیلی استان، ۹ آذر برگزار می شود.

پ
پ

دکتر سیامک آزادی رییس پارک علم و فناوری کرمانشاه در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اجرای طرح ملی “تانا” -توسعه و ارتقا زیست بوم نوآوری استان ها- توسط وزارت علوم در سطح کشور، گفت: این طرح با توجه به عنوان آن با هدف توسعه زیست بوم نوآوری کشور در دستور کار قرار گرفته و استان های مختلف در حال اجرای این رویداد هستند.

وی افزود: در استان کرمانشاه هم برگزاری این رویداد در دستور کار قرار گرفته و با توجه به اولویت حوزه کشاوری، قرار است این رویداد با محوریت شناسایی و رفع نیازهای فناوری این حوزه در استان برگزار شود.

آزادی در کنار توسعه و ارتقا زیست بوم نوآوری به عنوان هدف اصلی برگزاری این رویداد، شناسایی و رفع نیازهای فناورانه، معرفی فناوری های نوین حوزه کشاورزی، بازدید از نمایشگاه دستاوردهای شرکت های دانش بنیان و فناور و امضای توافق نامه همکاری بخش خصوصی و دولتی را از دیگر اهداف برگزاری این برنامه در استان عنوان کرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته این رویداد ۹ آذر ماه در محل برج فناوری کرمانشاه برگزار می شود.

رییس پارک علم و فناوری کرمانشاه با اشاره به حضور مسئولین کشوری در این رویداد گفت: در این رویداد هم صنایع و واحدهای تولیدی حوزه کشاورزی و هم شرکت ها دانش بنیان و واحدهای فناور و محققین این حوزه حضور خواهند داشت.

آزادی با تاکید بر لزوم برقراری ارتباط حوزه فناوری با صنایع گفت: در گام اول برای برگزاری این رویداد شناسایی نیاز صنایع حوزه کشاورزی در دستور کار قرار گرفته تا بتوانیم پس از احصا نیازها، سراغ واحدهای فناور و شرکت های دانش بنیان برویم.

وی افزود: پس از شناسایی نیازها، به شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور فراخوان داده شده تا شرکت هایی که توانایی رفع این نیازها را دارند برای انجام این کار اعلام آمادگی کنند.

آزادی گفت: در نهایت پس از اعلام آمادگی شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور، کار انعقاد قرارداد همکاری بین این واحدها و صنایع کشاورزی استان انجام می گیرد.

رییس پارک علم و فناوری کرمانشاه خاطرنشان کرد: قراردادهای همکاری منعقد شده در این رویداد از حمایت ویژه در سطح استان و در سطح ملی برخوردار خواهند بود.

آزادی در پایان ابراز امیدواری کرد برگزاری این رویداد گام موثری در شناسایی و رفع نیازهای فناورانه حوزه کشاورزی استان باشد و تاکید کرد: برگزاری رویدادهای اینچنینی در سایر حوزه های اولویت دار استان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 091-0041-0040
پسـت الـکترونیـکی info@ofoqkermanshah.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه - کسری، مقابل مرکز خدمات سلامت شهری حاج مصظفی منصوبی، پلاک۵۷